Mail op Ipad verwdijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
Heb op onze 2 ipads het email account van ziggo opnieuw ingesteld maar als ik 2 e-mails erin heb staan en er komt een nieuwe binnen verdwijnt de vorige direct in de prullenbak. Wat kan dat zijn?
 
Hallo Toop.

Mogelijk dat je de email op je PC via pop ophaalt?

Dan worden de emails namelijk verwijderd zodra ze zijn opgehaald en zie je ze niet meer op andere devices.

Wat je het beste kan doen is zowel je PC als tablet/ en of telefoon instellen voor voor imap. Klik
 
In het algemeen zou ik verwachten dat het probleem op beide ipads is dat je aangegeven hebt dat er maar een bepaalde periode moet worden weergegeven/gesynchroniseerd, zodat de 'oudste' mail eruit valt als die buiten de synchronisatie-periode valt.
Wil je alles hebben, dan zou je moeten doen (zoals op mijn iphone): Instellingen -> E-mail, contacten, agenda's -> Klik op je Ziggo account -> Synchr. e-mail: Geen limiet

Tijs
 
Hallo wat tijs schreef en als dat dan niet wil, hoe zit het met je poorten, je zegt 2 ipads en je hebt ze opnieuw ingesteld.
 
De poorten kwamen vanzelf in beeld en de juisten

Zal ook kijken wat Tijs zei

Synchr. Email, geen limiet staat niet op de ipad
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mail in ipad

Heb de ipads weer in pop gezet en die werken nu goed. De iMac staat op imap. Kan dat? De mails komen daar ook binnen maar hij herkent niet mijn mailadres als ik een email wil verzenden.
 
Is die IMAP prive of werk. Probeer het hier eens. Klik

Wellicht iets met een poortje.
 
Laatst bewerkt:
Mail

Alles is privé maar is het mogelijk om op de ipads pop te hebben en de iMac emap. Of stoort dit elkaar.
 
Tja wat wil je, er is vaak van alles mogelijk. Maar niet altijd Klik

Hier heb je wat nuttige info over Popjes en mapkes. Klik artikel uit 2013. Niet elke provider heeft IMAP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan