Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de vraag niet. Maar hier staat info betreffende >Kijkt u goed uit. De mail kan een virus bevatten.
is het mogelijk in OL 2021 mail te openen in 1 klik?
Een mail bekijken in een leesvenster heeft overigens hetzelfde effect als een mail openen in een apart venster. Zit er een virus in de mail, of andere ongein, dan ben je dus ook de sjaak als je mails voorvertoont in het leesvenster. Verder zit er uiteraard geen voordeel in het openen van mails in eigen vensters. En, ook volgens de Microsoft community, kan het niet met een enkele klik. Dus dat moet het antwoord zijn op de gestelde vraag: het kan niet. (en dat is maar goed ook) (ook niet in O365 trouwens)NB. ik heb het niet over leesvensters, maar echt openen. Dank.
Van oorsprong is er een dubbelklik nodig om iets te openen. Dit zie je nu heel langzaam veranderen door de komst van het internet, waar je met 1 klik een link kunt activeren.Ik vat het op als compliment voor mijn extreme efficiëntie.
Mijn ervaringen met MS zijn dat ze het ons zo lastig mogelijk maken, eigenlijk. Want hoe kan die optie wel in Windows zitten, maar niet in OL?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.