bobkeizer65
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2005
Ik weet niet of ik onder de juiste categorie deze vraag stel maar ik kon geen ander vinden.
Ik krijg af en toe (1 á 2 keer per dag) bij een mail (Laatste was van surfrace) steeds bij het aanklikken van de mail het explorer venster "opslaan als".
Ik kan doen wat ik wil maar dat venster blijft verschijnen, al sla ik het 10 keer onder een andere naam op.
Oplossing is alleen "annuleren" en vliegensvlug op de delete toets drukken.
Zo ben ik echter wel de mail kwijt.
Het kan niet aan mijn PC of software liggen want dat is sinds gisteren allemaal door mij vernieuwd (moederbord, processor, HDD, legale vista Home X64) en het euvel had ik ook al voor deze resolute renovatie van mijn PC.
Kent iemand het, wat is dit en is er een (misschien doodsimpele) oplossing???
(gebeurt niet alleen bij Surfrace, is ook bij andere mails gebeurt)
Bob :thumb:
Ik krijg af en toe (1 á 2 keer per dag) bij een mail (Laatste was van surfrace) steeds bij het aanklikken van de mail het explorer venster "opslaan als".
Ik kan doen wat ik wil maar dat venster blijft verschijnen, al sla ik het 10 keer onder een andere naam op.
Oplossing is alleen "annuleren" en vliegensvlug op de delete toets drukken.
Zo ben ik echter wel de mail kwijt.
Het kan niet aan mijn PC of software liggen want dat is sinds gisteren allemaal door mij vernieuwd (moederbord, processor, HDD, legale vista Home X64) en het euvel had ik ook al voor deze resolute renovatie van mijn PC.
Kent iemand het, wat is dit en is er een (misschien doodsimpele) oplossing???
(gebeurt niet alleen bij Surfrace, is ook bij andere mails gebeurt)
Bob :thumb: