mail overzetten op nieuwe laptop met windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechel

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
Het lukt mij niet om mijn mail van mijn oude laptop (WIndows Vista-windows mail) over te zetten op mijn nieuwe laptop (WIndows 7-windows live mail -64 bits). Wie kan mij helpen. Alvast bedankt voor de reactie.
Met vr. gr.

ik ga het proberen wordt vervolgd! Het lukt niet met de 1ste link. Een gedeelte van de mail mis ik gewoon. 2de link lukt ook niet. Hij geeft ook steeds aan dat er of een fout inzit of te weinig ruimte op de schijf. Maar ik heb een lege USB stick van 8 GB en dat is toch echt voldoende.Nog andere opties?

Laatst bewerkt:
8 GB neem ik aan? :p
Wat je kan doen als je de gegevens van je provider hebt is..
De mailtjes kopieren, via CTRL + A en dan kopieren naar een map op je usb.
Die kun je dan later terug kopieren, de contacten staan bij je user > contacten die kun je ook kopieren.
Als je de gegevens niet hebt kun je volgens mij ook je account exporteren, via accounts.

Het lijkt dat mijn usb stick de extensie eml niet kent waardoor die bestanden niet te exporteren zijn. Hoe kan ik dat veranderen/aanpassen??? (Bestand .eml heeft eigenschappen die niet naar de nieuwe locatie kunnen worden gekopieeerd). Nu via dropbox geprobeerd (met hulp) maar dan pakt hij alle mappen en submappen niet. Gaat dus uren duren als je een archief van 11 jaar hebt. :) en over wilt zetten.
USB stick kan dus geen EML bestanden overzetten maar via Dropbox lukt het ook niet .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan