mail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

foemie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Hey,

Ik heb sinds enige tijd een probleem met mijn email. Als ik mail wil verzenden dan geeft outlook express een foutmelding. Ik heb mailaccounts bij wanadoo, concepts en tmfweb en alle instellingen zijn correct. als ik een ander mail programma gerbuik lukt het ook niet. Mail ontvangen lukt me wel. Ook als ik mijn firewall(ZAP pro) uitzet lukt het niet. Kan iemand mij helpen? Ik heb btw ADSL van wanadoo

Greetings
Foemie

Foutmelding:
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'mail.wanadoo.nl', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

maar ik heb wanadoo-ADSL en dus bel ik in bij wanadoo.. Sorry voor die crosspost maar ik kwam erachter dat het de verkeerde sectie was, en niet aan gedacht om die andere te verwijderen. Mijn email ophalen werkt wel... echt raar.

Greetings
Foemie

hey bennie bedankt voor de site. het probleem was dat Norton alle uitgaande emails scande en dat leverde op de een of andere manier problemen op. Echt harstikke bedankt.

Greetings
Foemie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan