mail retour

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Ik hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik vraag me nl. af of er een programma bestaat, waarmee je een email (al dan niet automatisch) kunt retourneren naar de afzender. Groetjes Grace. Ps Ik heb Windows Vista Premium

kijk bij windows mail eens bij extra -> berichtregels -> email. Het is daar mogelijk in te stellen dat mail wordt doorgestuurd.

Hoi,

In het velengde van ECD, een berichtregel dus, zie bijlage

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    58 KB · Weergaven: 62
Ik denk dat TS bedoeld dat ze deze mail wil bouncen dus als het ware dat hij niet is aangekomen. Nu stuurt TS de mail weer terug vanaf eigen account maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Wil je de mail retourneren vanaf de server dan kan je Mailwasher installeren. De afzender krijgt dan een bericht dat je adres niet bestaat en jij krijgt hem niet in je Postvak In.
Bedoel je zoiets?

Inderdaad! Het doorsturen van de mail kan al. Het gaat mij erom dat ik de mail het liefst niet eens in mijn postvak wil hebben of kan zien dat het meteen geretourneerd is.Kan ik daar een programma voor downloaden?
Groetjes Grace.

Zoals ik al zei, installeer Mailwasher.
Hiermee kan je eerst op de server kijken of en welke mail er is.
Wil je mail niet hebben dan kan je deze van de server verwijderen of terugsturen. Men krijgt dan een mail dat je adres niet bestaat.

Oke, ik zal de berichtregels nog eens goed nakijken en het programma uitproberen.
Allemaal hartelijk dank voor de hulp, Grace.

Mail bouncen

Helaas is mijn probleem niet opgelost. Met berichtregels alleen kom ik er niet. En het Mailwash programma werkt wel bij Windows Mail, maar niet bij Windows Live Mail en daar heb ik nu juist het probleem. Overigens is het programma (voor een blondje als ik) best wel moeilijk te begrijpen.:confused: Groeten Grace

Juist, maar je had er niet bij gezegd dat het om Windows Live Mail gaat ....
Weet dus ook niet of mijn tip om een 'regel' in te stellen hier lukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan