Mail terughalen uit archiefmappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bornetto

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Even dacht ik dat ik de helft van m'n mailberichten kwijt was, maar het blijkt dat ze in de archiefmappen zitten. Daar wil ik ze helemaal niet hebben. Gewoon weer terug naar de inbox-mappen. Hoe doe ik dat het beste doen? Eén voor één met de hand gaat wel even duren gezien de hoeveelheid. Heb al geprobeerd om de datum van de te archiveren mail in te stellen op een datum dat ik nog niet eens wist wat email was maar dat werkt niet echt. Ik werk met Outlook 2007 en XP.

Wie o wie!

Gr, Rob

Vraag verplaatst naar sectie "Microsoft Office / Outlook".

1) Ga in de archief map staan
2) CTRL-A (=alles selecteren)
3) CTRL-C (=Alles kopieren)
4) Ga naar de map waar je alles wil terugzetten
5) CTRL-V (=Plakken

toch?

Slepen lukt ook

Error, bedankt voor je antwoord, maar ik heb ruim 200 mappen en submappen, dus ik zoek een iets snellere oplossing. Gr, Rob

Hallo Tardis, volgens deze oplossing kom ik steeds uit bij het importeren van mijn map "outlookreservekopieën.pst". Dit stukje software gebruik ik om regelmatig de boel te back-uppen. Als ik dan verder ga importeer ik de zaak wel, maar niet de archiefmappen. Heb dan dus alles dubbel, en dat is ook niet de bedoeling en dan ben ik nog verder van huis. Gr, Rob

Dit schiet niet echt op. Ik ga ze wel mappie voor mappie verplaatsen. Heb nog wel wat vrije dagen over. Maar toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan