Mail terugzetten in live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben Henkes

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Berichten
205
Beste Helpmij vrienden,

Ik zit met een (groot) probleem, het moederbord van mij oude pc is overleden, mij oude harde schijf heb ik overgezet in een nog oudere pc en vandaar uit kan ik in de schijf.

Mijn oude schijf draaide op windows ultimate.

Ik heb vandaag een nieuwe pc gekocht en wil graag mijn mail inclusief alle sub mappen van mijn oude schijf kopiëren naar mijn nieuwe pc (welke draait op windows7 home premium) overzetten.

Wat moet ik op mijn usb-stick zetten van de oude schijf en deze vervolgens in de nieuwe pc kopiëren?

met easy transfer ben ik niet ver gekomen, misschien dat ik iets heb fout gedaan.

Ik zie met genoegen jullie reacties tegemoet daar er erg veel persoonlijke en belangrijke mail op staat die ik graag terug wil hebben.


Bedankt!

Ben:rolleyes:
 
Ik zou eens kijken naar een losse harddisk behuizing met USB aansluiting.
Ben je voor een paar tientjes klaar en kan je steeds weer gebruiken om data van een HD te redden
 
Beste gast0158,

Blijkbaar heb je mij vraag niet helemaal goed begrepen, ik kan de schijf gewoon via een oude computer benaderen, dus ik kan bestanden van de oude schijf afhalen dmv een usb stick maar ik weet niet welke bestanden. Zodra ik weet welke bestanden ik eraf moet halen kan ik ze migreren in de mail van de nieuwe pc.

Ben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan