Mail uitprinten

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Kan sinds enkele dagen geen mailtjes meer uitprinten in Windows Live mail 2012, dit heb ik enkele jaren geleden ook al eens gehad maar de oplossing ben ik vergeten en is niet meer voorradig op mijn pc wie kan mij daar weer aan een oplossing helpen hier op dit forum. Ik maak gebruik van windows 7 64 bit en IE 11. ( regsvr32 ole32.dll ) heb ik reeds geprobeerd maar na herstart is het probleem nog steeds aanwezig.

Groet, @xa
 
Het is wel mogelijk als er met de mail een documentje word meegestuurd dit uit te printen maar een gewoon mailtje uitprinten ho maar, is te gek voor woorden zo maar ineens.
Heb inmiddels de laatste nieuwe software van de printer geïnstalleerd maar ook dat lost het probleem niet op en weet verder ook geen oplossing meer. Wat mij wel opvalt is als ik het documentje uitprint wat meegestuurd word met een mailtje en ik laat dit documentje uitprinten gaat hij gelijk naar de printer, wil ik een mailtje uitprinten krijg ik linksboven een venster met de keuze van een printer selecteren en het aantal afdrukken enz.. maar als ik op printen klik word er niets gedaan.
 
Als ik mijn Internet Explorer v11 verwijder en gebruik maak van een oudere versie van IE gaat alles perfect (Tip van Tijs jaren geleden) dat is nu ook weer het geval met IE v11 en WLM v2012 zo maar ineens gekomen wat nu weer te doen. Bestaat er geen programma om in zijn geheel alle accounts en instellingen over te zetten naar Outlook 2010 64 bit want ik word daar een beetje moedeloos van, wie heeft daar een goede tip voor of een begrijpelijke handleiding in het Nederlands voorhanden waarvoor mijn dank.
 
Hoe kan nou aan mij gevraagd worden of mijn vraag/probleem is opgelost terwijl nog geen één reactie heeft plaatsgevonden, natuurlijk is dan het probleem nog niet opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan