Mail verdwenen, kunnen achterhalen waar het gebleven is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kruijfie

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een mailbox waar meerdere mensen in kunnen, nou is er de laatste paar dagen mail verschoven waar het niet hoort (niemand heeft het gedaan zoals gewoonlijk) nu zijn er zelfs mailtjes verdwenen. Nou kan mail natuurlijk niet zomaar verdwijnen dus is mijn vraag is er een manier om te achterhalen waar die mail is gebleven en wie of wat dit gedaan heeft?

Ik heb zelf gezocht al en kom ik uit bij de exchange server, deze houd een aantal logs bij, maar ik weet dus niet welke logs. Ik ben niet zo thuis op de exchange server.

Weet iemand hier iets op?
Alvast bedankt!

Heb je al gekeken in de "Verwijderde items herstellen"?

Als er mailtjes zijn verwijderd en deze zijn ook al uit de prullenbak verwijderd dan kun je als nog terugvinden (binnen een paar dagen) in "Verwijderde items herstellen".

Dit doe je door je prullenbak in te gaan en dan --> Menu balk "Extra" --> "Verwijderde items herstellen"

Helaas dit is dus ook al gedaan. Ik weet aardig wat van outlook dus dat is het eerste waar ik aandacht.

Daarnaast, het gaat om een algemene mailbox, een apart account dus. Probleem is dus wanneer iemand wat verwijderd daaruit komt het niet in de verwijderde items van die mailbox terecht maar bij de verwijderde items van die gene die het verwijderd.

Beetje lastig om bij iedereen de verwijderde items te checken :P
Maar toch bedankt voor het meedenken!

Groetjes Tom

Helaas. Dit zal niet gaan lukken. De meeste software van Microsoft werkt wel, maar er zijn vaan weinig opties voor logging. Achteraf achterhalen wat er gebeurt is met een email kun je wel vergeten.

Mocht het wel lukken, dan hoor ik het graag. Zou mijn leven namelijk een stuk aangenamer maken.

helaas

sorry voor de late reactie, ik had 2 weken vakantie.

Das jammer, naja als ik ooit nog is een manier vind dan laat ik het weten.

In ieder geval, bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan