Mail verdwijnt vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorien7

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Ik heb wat problemen met een telefoonprovider en daarover heen en weer gemaild. Per mail zijn beloften gedaan. Ik wil nu deze mail weer bekijken, want de beloften worden niet nagekomen, maar tot mijn grote verbazing zijn alle mailtjes van deze provider uit het Postvak In verdwenen. Wat ik zelf verstuurd heb, heb ik nog wel. Je zou kunnen denken dat ik niet goed heb opgelet met verwijderen, maar van al mijn mail staat een kopie in de webmail, bij mijn internetprovider en daar zijn ze ook niet meer te vinden. Terwijl het maanden geleden is dat ik zelfs maar op de website geweest ben.

Op mijn netbook komt de mail ook binnen en ook daar zijn ze weg.

Misschien een rare vraag, maar is het mogelijk dat een mailtje zichzelf verwijdert? Ik kan me voorstellen als per mail een virus kan worden verstuurd, dat dan ook een bestandje meegestuurd kan worden dat de mail na een tijdje laat oplossen.

Ik kan me nog voorstellen dat er één keer per ongeluk wat verwijderd wordt, maar meerdere mails op drie plaatsen? En dat terwijl ik helemaal niet zo van opruimen ben. Mijn Postvak In heeft er nog 1425.

Weet niet welk mail programma je gebruikt, maar met bij voorbeeld Outlook zul je een optie aan moeten zetten om een kopie op de server te laten staan. Hierbij heb je ook een optie om automatisch na de ingestelde dagen, de mail van de server af te laten halen.

Ik gebruik Windows Mail in Vista. Van alle berichten is een kopie opgeslagen op de server en die staan er nog allemaal op. Behalve de berichten die ik zocht, dat zijn de enige die verdwenen zijn. Uit Windows Mail, van de server en uit Outlook Express.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan