mail verdwijnt???

Status
Niet open voor verdere reacties.

jbreen

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
ik heb eeb sbs 2003 server met exchange 6.5,

Sinds vandaag heb ik het probleem dat mijn mails van gisteren en daarna allemaal verdwenen zijn.
Er komen wel mail binnen die blijven gewoon staan, er zijn geen regels aangemaakt virusscanners filteren niet.

Nu heb ik om te kijken op de server outlook geconfigureerd en mijn Info@ geconfigureerd toen ik outlook starten zag ik al mijn mails ook die van een maand geleden en de lijst liep heel snel leeg naar de mails die vandaag binnen gekomen zijn.

Raar maar waar ?????
:eek::eek:

Staat er soms een filter aan in Outlook. Bijv. Gelezen emails verbergen

Kan bijv. ook aan auto-archivering liggen. Kijk in je mappenoverzicht of je ook een Archive/Archief hebt waar de mails in geland zijn.
EDIT: Kijk natuurlijk ook de auto-archiveringsinstelling zélf na. Ik zet die altijd af, maar jouw smaak kan daarin verschillen natuurlijk.

Tijs.

Laatst bewerkt:
ik las zelfs dat als er iemand mijn mailbox inkijkt en natuurlijk daarvoor gemachtigd is dat zijn auto archiveren het kan archiveren ik denk dat ik het daar moet zoeken.

Als het dat is laat ik het zeker weten!

alvast bedankt voor het sturen naar een goede richting.

Jack

status

Ik heb op de werkplek alles nagelopen en er staat niets raar, ik heb zelfs een nieuw profiel gemaakt was ook niet de oplossing.
Outlook opnieuw geinstalleerd ook niet.

Nu komt het rare als ik inlog met een terminalserver sessie in open zijn outlook zie ik alle mails staan.
Log ik in op zijn pc zie ik de mails niet ????????

Help

Jack

:(:(

Zo een paar schoten in het donker:
a. In Terminalserver is géén "Cached modus" beschikbaar. Misschien zit daarin je probleem. Zet dus cached-modus eens uit in het Outlook-profiel op het werkstation, en kijk of dat verschil maakt.
b. Er kunnen Office XXXX groepsbeleid-instellingen zijn (op de Terminal Server en/of de gebruiker). Kijk eens na of er verschillen of opvallende zaken zijn daaromtrent.
c. (Zoals RogerS denkt): Misschien staat er een filter aan in Outlook op het werkstation.
d. Misschien is er een weergave-instelling in Outlook op het werkstation. [Dit kan ook hetzelfde zijn als c., volledigheidshalve gemeld]

Succes,

Tijs.

mail

Ik heb de optie cache mode uitgezet maar niet de oplossing.

Filters staan er niet op.

Dan heb ik zo snel geen idee. Hopelijk kan iemand anders o.b.v. de gegeven informatie nog tips geven.

Tijs.

Als op de TS wel de mail zichtbaar is ligt het toch aan de lokale instellingen.

Heb je echt gekeken in Outlook onder View-Arrange By-Current View ? Staat daar de bovenste optie Messages aangevinkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan