mail verloren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Ben ineens al m'n oude mails kwijt. Is een ramp. Ergens terug te vinden? Ik heb reeds een herstelpunt gemaakt. Geen resultaat. Chello / UPC.

Aanvulling: waar kan ik Documents & Settins -User - Application data - Microsoft - Outlook Express traceren nadat ik users.telenet.be heb bezocht ?

Franky:eek:

Laatst bewerkt:
Ben ineens al m'n oude mails kwijt. Is een ramp. Ergens terug te vinden? Ik heb reeds een herstelpunt gemaakt. Geen resultaat. Chello / UPC.

Herstel punt maken na de ramp zal weinig uithalen.
Welk mailprogamma gebruik je?

File Scavenger

Alle oude mail kwijt (van voor 18/8/2009) en dat is een groot drama!!!
Ik probeer nu via getipte File Scavenger. Andere faalden.
Wat tik ik in bij File Scavenger?
Andere tips?

Ik gebruik Outlook Express:eek:

Kijk eens in de map: C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Identities\{3604F36B-5613-49EE-879C-83FB4447EFB3}\Microsoft\Outlook Express

Dit is je standaard opslag, waar je mails opgeslagen worden.

Anders wellicht op je webmail, mits je een vinkje hebt staan bij geavanceerd "kopie op de server laten staan"

verloren mails II

Goedendag,

Bedankt voor de opgave. Waar vind ik hetgeen je opgegeven hebt? :
(Kijk eens in de map: C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Identities\{3604F36B-5613-49EE-879C-83FB4447EFB3}\Microsoft\Outlook Express)

Graag een stapsgewijze opgave. Veel dank.

Franky

Goedendag,

Bedankt voor de opgave. Waar vind ik hetgeen je opgegeven hebt? :
(Kijk eens in de map: C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Identities\{3604F36B-5613-49EE-879C-83FB4447EFB3}\Microsoft\Outlook Express)

Graag een stapsgewijze opgave. Veel dank.

Franky

Ga naar windows verkenner, klik op het kruisje C:. Daar zie je een map genaamd "Documents and setting" . Klik op het kruisje ervoor. Aansluitend zie een map met een gebruikersnaam, waarschijnlijk je eigen naam. Wederom klik op het kruisje. Local settings, klik, identities,klik dan verschijnt er een submap met een reeks cijfers, klik Microsoft, klik Outlook express.
Rechts zie je een aantal iconen, waarvan een genaamd Postvak in, die waarschijnlijk het belangrijkst voor je is.
Rechtsklik op dit icon openen, en blader vervolgens naar de plaats (ik geloof in Programfiles) waar je Outlook Express hebt geinstalleerd. Gebruik anders je zoekfunctie)
Heb je geluk, kun je het op deze manier openen.
Suc6:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan