Mail versturen onder ander adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas v

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2008
Hallo,

ik heb een vzw en moet daar vaak mails voor sturen. Die vzw heeft een website en via die website heb ik een 'alias e-mail adres' ingegeven. Dat wil zeggen dat mails die je naar die alias stuurt gewoon bij in mijn mailbox komen zonder dat ik daarvoor 2 inboxen heb. Is dus GEEN echt e-mailadres met een apparte inbox.
Ik doe dat omdat ik niet wil dat alle mensen naar wie ik een mail stuur voor de vzwn ook mijn persoonlijke adres hebben.
Als ik echter een mail stuur krijgen zij uiteraard als ontvanger mijn echte e-mail adres en niet die alias. Dus zo weet iedereen het toch...

Hoe kan ik mails versturen met als afzender mijn alias zodat de mensen wel een antwoordadres ontvangen maar niet mijn persoonlijke e-mailadres?

Alvast bedankt!

Thomas

Inderdaad,
maar ik wil niet dat al die 'klanten' mijn persoonlijk e-mail adres hebben.
Daarom geef ik overal een alias. Als ze daarnaar sturen worden die mails automatisch naar mijn echte e-mailadres gestuurd. Die alias heeft dus geen eigen inbox.
Maar wat doe ik nu als ik mails wil versturen in de naam van die alias?
Zodat zij als afzender niet mijn echte e-mail adres zien, maar die alias.

is een g-mail ,hotmail ,geen oplossing

Alle bestuursleden hebben zo'n e-mailadres.
vb.: Thomas@lierseboven.be (dat van mij)
Maakt het voor de leden veel gemakkelijker.
Ik wil mails versturen onder dat adres. Moet mogelijk zijn! Heb al vaak gelezen dat mensen dat doen... Alleen nog nooit gelezen hoe.

Dat kan niet, tenzij je het mailadres als extra account in Outlook hebt toegevoegd.
Ik denk echter dat dat wel problemen zal gaan opleveren .....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan