mail versturen via outlock express

Status
Niet open voor verdere reacties.

loreka

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
ik kan geen mails verzenden wel ontvangen ik heb de helpdesk gebeld en die zij dat het een probleem was met de software

Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'test', Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Error: Message may contain a virus', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC69

deze fout geeft hij aan terwijl ik alles uitgeschakeld heb de virus scan heb ik verwijdert de firewall heb ik uigeschakeld en nog verstuurd hij ze niet
ik gebruik windows xp pro met sp2 ik heb anders nooit problemen er mee gehad maar nu wel wie kan mij hier bij helpen

probeer eens een systeemherstel naar de instellingen naar een datum toen het nog goed was.
mischien dat het wat opleverd.

Laatst bewerkt:
Heb je je systeem al op virus gecontrolleerd.

helaas wat ik ook doe of probeer het help me allemaal niets ik heb de virus scan laten scannen of er een virusop mijn systeem was maar geen virus ik heb alles al gedaan maar niets helpt ik zit er over te denken om alles te verwijderen en op nieuw te instaleren of is er nog een oplossing graag ik weet het zelf niet meer hoor

ja ik gebruik regelmatig hitman pro
ik heb nu alles opnieuw er op gezet dus schone windows xp en nog steeds het zelfde probleem ik weet nu echt niet meer wat ik er aan kan doen zijn er mensen met het zelfde probleem
ik heb werkelijk alles volgens het boekje geinstaleerd en nog kan ik geen mails verzenden terwijl het voor heen wel altijd ging

Heb je alles opnieuw geïnstalleerd na formatteren? Of heb je Windows opnieuw geïnstalleerd? Het enige dat ik dan kan bedenken is dat de oude instellingen bewaard zijn gebleven. Probeer eens of je via een ander e-mailprogramma wél mail kunt verzenden. Mozilla of Eudora? Ik heb hier niet direct een pasklaar antwoord op. Trouwens heb je on line bij de Wanadoo helpdesk gekeken? Daar zie ik wel verschillende keren deze fout voorbij komen. http://eresponse.wanadoo.nl/cgi-bin...WRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NDE5JnBfcGFnZT0x&p_li=

Kijk even onder het kopje helpdesk. Daar geven ze verschillende antwoorden.

Wat je ook kunt proberen is wanadoo de verbinding automatisch in te laten stellen. Ook dat kun je doen via je abonnement.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan