KingKurt
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jul 2007
Goedenavond....
Ik heb hier al verschillende zoek pogingen gedaan hier op t forum maar helaas... Geen resultaat voor mijn "probleem".
Ik bezit nog een "old skool" zonnet emailadres.
Nu heb ik een lap toppie met een Outlook 2007. Ik krijg mijn email wel binnen maat het versturen gaat niet. Ik krijg dan telkens deze melding:
Taak schlechtk@XXXXXX.nl] - Verzenden... rapporteert fout (0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).[/B]
Mijn provider is KPN en dan zo`n SLIM internetten en bellen pakket....
Ik heb ook al van alles geprobeerd met dat smtp gedoe..
- tele2
- zonnet
- versatel
- smerthost.direct-adsl.nl
Maar helaas werkt niks van dit alles.
Wie o Wie kan mij helpen dit te verhelpen....?????
evt via MSN als dat makkelijker zou zijn...
Alvast badankt allemaal....
Groeten Kurt
Ik heb hier al verschillende zoek pogingen gedaan hier op t forum maar helaas... Geen resultaat voor mijn "probleem".
Ik bezit nog een "old skool" zonnet emailadres.
Nu heb ik een lap toppie met een Outlook 2007. Ik krijg mijn email wel binnen maat het versturen gaat niet. Ik krijg dan telkens deze melding:
Taak schlechtk@XXXXXX.nl] - Verzenden... rapporteert fout (0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).[/B]
Mijn provider is KPN en dan zo`n SLIM internetten en bellen pakket....
Ik heb ook al van alles geprobeerd met dat smtp gedoe..
- tele2
- zonnet
- versatel
- smerthost.direct-adsl.nl
Maar helaas werkt niks van dit alles.
Wie o Wie kan mij helpen dit te verhelpen....?????
evt via MSN als dat makkelijker zou zijn...
Alvast badankt allemaal....
Groeten Kurt
Laatst bewerkt: