mail versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.jillal

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Berichten
155
ik wil een kennis een leuk filmpje sturen; WMV
zij krijgt echter de melding;: ongeldig mediatype, kan niet openen. Kan ik er iets aan veranderen en dan alsnog sturen. wie vertelt mij hoe ik dit kan doen ? alvast bedankt.
annie
 
ik heb al vaker wat gestuurd en microsoft powerpoint kan ze wel openen. Voor de rest weet ik 't ook niet.
hoe kan ik dat dan veranderen? ik kan allicht eens wat proberen en zo iets bijleren.
 
Jij kan niks doen.
Zij daarintegen moet aangeven dat ze een WMV bestand met de Windows Media Player wil afspelen.
Ze gaat gewoon naar het bestand toe en klikt daar rechts op en kiest voor "openen met"
En daar kiest ze voor Media Player!!
 
Laatst bewerkt:
ik krijg van haar antwoord en ze zegt dat er staat dat ze kan aanklikken: sluiten of geavanceerd of help. ze vraagt : wat nu
 
Nadat ze van jou die mail heeft gehad moet ze eerst de bijlage (filmpje) opslaan waar ze het wil en dan daar naartoe en rechts klikken enz enz....
 
Anders gaat ze naar " mijn documenten"en klikt boven in op "extra" en dan op "mapopties"
Dan gaat ze naar het tabblad "bestandstypen " en selecteert daar in de lijst WMV en geeft op met welk programma windows dat moet openen door op wijzigen te klikken.
Media Player dus.....
Zie bijlage!!
 
Laatst bewerkt:
ik zal het aan haar doorgeven.
bedankt voor de reaktie
annie................:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan