jobo182
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2004
omdat ik weer met XP home en OE6 werk, kan ik geen afbeelding/schermopame
met een mail meer mee sturen.........naar een groep of privé, wel als bijlage;
ik ben aan het zoeken, waar het aan kan liggen............
omdat toen ik met Vista en Windows Mail werkte, ik hier geen problemen mee had,
dus ga je toch denken, dat het aan XP of een update van XP ligt,
want als het aan @home zou liggen, moest het met WM ook niet lukken, is mijn gedachte !
ik zie dus steeds deze onderstaande melding, als er een afb is ingevoegd in de mail, of ik nu verstuur via mijn gmail of home account:
Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is jobo48@gmail.com. Onderwerp 'test', Account: 'jobo48', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '451 Temporary local problem - please try later', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 451, Foutnummer: 0x800CCC78
misschien dat iemand weet, welke update dat misschien zou kunnen veroorzaken
of hoe het anders op te lossen zou zijn ?
het uitschakelen van de firewall en AV programma, bied ook geen soelaas,
is om gek van te worden :-(
met een mail meer mee sturen.........naar een groep of privé, wel als bijlage;
ik ben aan het zoeken, waar het aan kan liggen............
omdat toen ik met Vista en Windows Mail werkte, ik hier geen problemen mee had,
dus ga je toch denken, dat het aan XP of een update van XP ligt,
want als het aan @home zou liggen, moest het met WM ook niet lukken, is mijn gedachte !
ik zie dus steeds deze onderstaande melding, als er een afb is ingevoegd in de mail, of ik nu verstuur via mijn gmail of home account:
Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is jobo48@gmail.com. Onderwerp 'test', Account: 'jobo48', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '451 Temporary local problem - please try later', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 451, Foutnummer: 0x800CCC78
misschien dat iemand weet, welke update dat misschien zou kunnen veroorzaken
of hoe het anders op te lossen zou zijn ?
het uitschakelen van de firewall en AV programma, bied ook geen soelaas,
is om gek van te worden :-(