mail versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
omdat ik weer met XP home en OE6 werk, kan ik geen afbeelding/schermopame
met een mail meer mee sturen.........naar een groep of privé, wel als bijlage;

ik ben aan het zoeken, waar het aan kan liggen............
omdat toen ik met Vista en Windows Mail werkte, ik hier geen problemen mee had,
dus ga je toch denken, dat het aan XP of een update van XP ligt,
want als het aan @home zou liggen, moest het met WM ook niet lukken, is mijn gedachte !

ik zie dus steeds deze onderstaande melding, als er een afb is ingevoegd in de mail, of ik nu verstuur via mijn gmail of home account:

Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is jobo48@gmail.com. Onderwerp 'test', Account: 'jobo48', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '451 Temporary local problem - please try later', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 451, Foutnummer: 0x800CCC78

misschien dat iemand weet, welke update dat misschien zou kunnen veroorzaken
of hoe het anders op te lossen zou zijn ?

het uitschakelen van de firewall en AV programma, bied ook geen soelaas,
is om gek van te worden :-(

Reactie van server: '451 Temporary local problem - please try later'

Kennelijk een tijdelijk probleem. Hoelang heb je het al? Vanaf vandaag? Probeer het dan morgen nog een keer.

Ron

het probleem speelt al langer, maar omdat ik was overgestapt op Vista, had ik dus geen problemen, nu ik weer met XP en OE6 werk, merk ik dat het probleem er nog steeds is,
ik heb voorheen ook div mails gestuurd naar de support@home.nl en abuse@home.nl
als antwoord ontving ik toen een mail met de melding dat het bij hen bekend was en zo spoedig mogelijk opgelost zou worden, of als antwoord: het spambeleid is aangepast;
bellen helpt niet, sta je meer als een half uur in de wacht en krijf je hetzelfde antwoord,
de link naar troublesathome, werkt niet meer,
heb intussen een nieuwe link naar het forum van ZIggo, maar ook daar krijg ik geen duidelijk antwoord,
het probleem is dus niet van vandaag................
het vreemde is dat het vanuit Windows Mail geen problemen gaf, terwijl met XP (OE6) wel,
je zou dus gaan denken dat e.o.a. update van XP de schuldige zou zijn.

vandaag bericht ontvangen ivm mijn probleem in OE6, dus maar afwachten,
zie

Er wordt hard aan gewerkt en het blijkt dus dat er in ons systeem nog een instelling is die aangepast moet worden.
Wij raden u aan om tot de tijd van oplossing gebruik te maken van alternatieve wegen zoals Windows Mail of bijlages.
De oorzaak zit in de manier hoe afbeeldingen verzend worden via Outlook express. Daar wordt onderzoek naar gedaan en onze netwerkbeheerders geven in de ticket aan dat er nog een stuk van de filter aanwezig is in ons systeem.

Ons excuus dat wij u niet bereikt hebben en wegens drukte velen klanten niet eens die aandacht hebben kunnen ontvangen.
Op ziggo-gebruikers.eu is er ook een topic over hetzelfde probleem te vinden en daar ben ik dus ook mee bezig als klant-contact.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Operations
TS Agent - Division North

Winschoterdiep 60 - A3.01 - 9723 AB GRONINGEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan