Mail vertrekt niet onmiddelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Berichten
501
Als ik een mail maak, en daarna klik ik op verzenden dan wordt de mail niet verzonden maar komt terecht in postvak uit... als ik dan op ontvangen en verzenden klik dan lukt het ook niet, als ik echter windows mail afsluit en terug opstart wordt de mail wel verstuurt. Waar zit mijn probleem?
 
Staand Windows mail soms op "Offline werken"?
 
Staand Windows mail soms op "Offline werken"?


En verstuurt mail hem dan wel als mail opnieuw wordt opgestart?
Als ik ofline werlk vraagt hij nl bij het afsluiten of ik verbindiong wil maken om het bericht alsnog te verzenden
 
Laatst bewerkt:
Dit had ik eerst ook. Wat ik hierbij deed was:
  1. stuur je mail...
  2. dan komt hij in postvak-uit
  3. dan open je de mail vanaf postvak uit
  4. dan druk je nog eens op verzenden
  5. en dan op send-recyve (ik weet niet hoe ik het schrijf)
  6. en dan is je mail verzonden
zeg me of het werkt.
gr. Kayle
 
En verstuurt mail hem dan wel als mail opnieuw wordt opgestart?
Als ik ofline werlk vraagt hij nl bij het afsluiten of ik verbindiong wil maken om het bericht alsnog te verzenden

Het vreemde is dat als ik een bericht wil versturen het in Postvak uit komt en dat er dan eigenlijk helemaal niets meer werkt, niet verzenden en dus ook niets ontvangen. ALs ik dan Windows mail aflsuit en terug opstart wordt de mail verstuurt en komt de mail ook terug binnen. Het staat niet op offline werken.
 
Oke, maar je weet maar nooit. maar miss is het handig om een andere e-mail client te gebruiken zoals 'Mozilla Thunderbird'
gr. Kayle
 
Oke, maar je weet maar nooit. maar miss is het handig om een andere e-mail client te gebruiken zoals 'Mozilla Thunderbird'
gr. Kayle

Ga dat eens doen, Windows mail ben ik toch niet zo tevreden over, eens iets anders proberen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan