Mail verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
225
Wie kan me helpen ??
Ik heb IE 6.0 en Win XP. Ik kan de laatste dagen geen mail meer binnen halen.
Onder in de balk wordt aangegeven dat Outlook Express bezig is met binnen halen van mail.Regelmatig bericht dat server niet reageerd met de vraag of ik wil wachten. en zo al enkele dagen. Ik klik tussendoor steeds op wachten.....
Verder staan er in de map Verwijderde Items 2 berichten (spam)die ik dan verwijder maar steeds terug komen in deze map. Ik heb deze berichten NIET geopend in de map Postvak in maar direct naar Verwijderde Items geplaats en dan op definitief verwijderen geklikt echter helpt niet.
Ik heb een up to date virusscanner die ook niets vind..........
Kan iemand me helpen ????
 
Mail problemen

Ik heb Chello kabel. Ik heb het bericht in het forum wel gelezen maar eerlijk gezegd gaat dit allemaal boven mijn pet.......
En ik heb zojuist weer de beide berichten in de map Verwijderde Items verwijderd. Ik ga dan uit OE, ga weer terug en weer staan de berichten in deze map. Ook Afzenders blokkeren heb ik gedaan maar het helpt allemaal niets
 
Hi Joss!

Je moet dat link van Smartguy maar rustig lezen, valt best mee.
Als je OE gebruikt (dus geen Outlook!) dan zou je ook kunnen proberen om het bestand/mapje van verwijderde items te verwijderen. Na opstarten maakt Windows wel een nieuwe.
In je verkenner bij Extra\Mapopties vink aan of uit zodat verborgen bestanden wel worden weergegeven.
Vervolgens zoek naar DBX bestanden. Dus typ: *.dbx
Als het goed is dan krijg je een lijst. In dat lijst staat ook jou mapje: verwijderde items.dbx
Verwijder deze en start daarna PC opnieuw op. Kijk als dat spam weg is.

grtz :D
falco
 
Ben er (denk ik ) uit

Allen bedankt voor de reacties die ik heb ontvangen. Danzij jullie tips ben ik er ( tot op heden ) uit.
Lijkt of het probleem is opgelost.

Je kunt NIET zonder Helpmij en de kennis die daar is
Great !!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan