Mail verzenden met ander inbel account

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonstokvis

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
He

ik heb al lang het zelfde emailadres, maar ben nu veranderd van inbelprovider. Toch zou ik graag mijn oude emailadres houden en ophalen bij outlook express.

Met de orignele servers smtp em pop3 werkt het niet

Is er toch niet een andere mogelijkheid dat dit kan?? Webmail werkt toch ook, dus er moet een manier voor zijn.

De oude provider is tiscali.

Helaas, tiscali (en vele andere providers) hebben de POP3 toegang via andere providers afgesloten. Enige oplossing is inbellen. Ik had ook een paar gratis e-mailadressen, maar kan deze helaas niet meer gebruiken.

Volgens mij zou het moeten werken wanneer je als smtp je smtp-tiscali server invult.

--edit--
Ah. Ik beantwoorde dit bericht op hetzelfde moment als de vorige beantwoorder.

Via HetNet lukt het nl. wel om je mail van een andere provider binnen te halen.

Laatst bewerkt:
@krijg064, je smtp is verzenden. Vaak lukt dat wel. Ik heb ook bij iemand inkomend (pop) van planet ingesteld, en verzenden via casema. Dat werkt wel.

Maar hier gaat het om dat het binnenkomen niet via de oude provider kan. (bij Tiscali)

Ik heb nog niet met Tiscali gewerkt, maar mocht het toch mogelijk zijn, dan de pop van de oude provider gebruiken, en de smtp van de nieuwe. Maar als Tibor zegt dat het niet kan zal hij uit ervaring spreken.:)

Laatst bewerkt:
ik werk met tiscali,.be en haal men skynet post binnen via pop.skynet ... verzenden via relay.skynet gaat echter niet .

@ deJean Heb je al geprobeerd om de verzendgegevens van tiscali in te stellen?

Of tiscali moet met ingaande EN uitgaande moeilijk doen?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Het werkt helaas inkomend en uitgaand niet. Inderdaad lukt inkomend bij "het net" wel.

nou ja dan zit er niks anders op dan twee inbelaccounts houden of overschakelen op ander mailadres.

bedankt in elk geval voor jullie reactie's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan