mail verzonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

desjengs

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Berichten
10
Ik heb het volgende probleem, als ik microsoft outlook 2003 opstart probeert hij meteen in het begin een mail te verzenden, terwijl er geen mail in de box verzenden staat, hierdoor kan ik totaal geen mail meer verzenden, hij geeft aan dat de uitgaande server niet reageert.
Ik heb al met Athome(Ziggo) gebeld en er is totaal geen probleem met de uitgaande mail, ik kan wel via webmail een mail verzenden maar in outlook lukt dat niet en hangt zich nu regelmatig op, ik heb hem ongeveer 5 jaar gebruikt zonder problemen, wie kan mij aub helpen?
Ik heb het gevoel dat die mail bij het opstarten de boel blokkeert, hoe kan ik deze mail verwijderen?
 
Hoi,

Dan moet je nog maar eens controleren of je de server voor uitgaande mail (smtp) wel goed hebt staan.
Kom je er niet uit, dan kan je de account verwijderen en vervolgens weer opnieuw aanmaken.
Eerlijk gezegd, zoals jij het vertelt heeft het meer met jou instellingen te maken, dan dat je Ziggo hiervan 'de schuld' zou moeten geven.
Het ligt niet aan de controle op uitgaande mail, terwijl er geen uitgaande mail klaar staat. Daar loopt Outlook namelijk helemaal niet op vast, omdat dat een standaard-instelling is die prima functioneert ook al heb je geen uitgaande mail klaar staan.
Nogmaals: het ligt dus aan jou instellingen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan moet je nog maar eens controleren of je de server voor uitgaande mail (smtp) wel goed hebt staan.
Kom je er niet uit, dan kan je de account verwijderen en vervolgens weer opnieuw aanmaken.
Eerlijk gezegd, zoals jij het vertelt heeft het meer met jou instellingen te maken, dan dat je Ziggo hiervan 'de schuld' zou moeten geven.
Het ligt niet aan de controle op uitgaande mail, terwijl er geen uitgaande mail klaar staat. Daar loopt Outlook namelijk helemaal niet op vast, omdat dat een standaard-instelling is die prima functioneert ook al heb je geen uitgaande mail klaar staan.
Nogmaals: het ligt dus aan jou instellingen.


Bedankt voor de reactie, ik heb de uitgaande smtp server nog steeds op mail.home.nl staan, op de andere laptop hetzelfde probleem, dan kan het toch niet bij miju liggen of wel?
Ik heb nu op deze laptop microsoft office 2007 geinstalleerd en idd hetzelfde probleem.
Ook als ik een nieuwe email account aanmaakt via athome(ziggo) geeft hij de foutmelding hij kan de uitgaande server niet vinden.
 
Hoi,

Dan moet je nog maar eens controleren of je de server voor uitgaande mail (smtp) wel goed hebt staan.
Kom je er niet uit, dan kan je de account verwijderen en vervolgens weer opnieuw aanmaken.
Eerlijk gezegd, zoals jij het vertelt heeft het meer met jou instellingen te maken, dan dat je Ziggo hiervan 'de schuld' zou moeten geven.
Het ligt niet aan de controle op uitgaande mail, terwijl er geen uitgaande mail klaar staat. Daar loopt Outlook namelijk helemaal niet op vast, omdat dat een standaard-instelling is die prima functioneert ook al heb je geen uitgaande mail klaar staan.
Nogmaals: het ligt dus aan jou instellingen.

Zodra ik hem nu opstart geeft hij aan dat hij 2 mails is aan het verzenden, en dat terwijl er geen mails in de outbox staan, ik heb het vermoeden als ik deze mails kon verwijderen dat het wellicht opgelost zou zijn. maar hoe?
 
Hoi,

Dan moet je nog maar eens controleren of je de server voor uitgaande mail (smtp) wel goed hebt staan.
Kom je er niet uit, dan kan je de account verwijderen en vervolgens weer opnieuw aanmaken.
Eerlijk gezegd, zoals jij het vertelt heeft het meer met jou instellingen te maken, dan dat je Ziggo hiervan 'de schuld' zou moeten geven.
Het ligt niet aan de controle op uitgaande mail, terwijl er geen uitgaande mail klaar staat. Daar loopt Outlook namelijk helemaal niet op vast, omdat dat een standaard-instelling is die prima functioneert ook al heb je geen uitgaande mail klaar staan.
Nogmaals: het ligt dus aan jou instellingen.


Ik heb de accounts eens opnieuw aangemeld, en nog steeds foutemelding bij : kan de uitgaande server niet bereiken of contact krijgen.

Zou het iets te maken kunnen hebben dat ik gisteren nieuwsbrieven heb verzonden?
Volgens Ziggo heeft dat er niets mee te maken.
 
Hoi,

Dan moet je nog maar eens controleren of je de server voor uitgaande mail (smtp) wel goed hebt staan.
Kom je er niet uit, dan kan je de account verwijderen en vervolgens weer opnieuw aanmaken.
Eerlijk gezegd, zoals jij het vertelt heeft het meer met jou instellingen te maken, dan dat je Ziggo hiervan 'de schuld' zou moeten geven.
Het ligt niet aan de controle op uitgaande mail, terwijl er geen uitgaande mail klaar staat. Daar loopt Outlook namelijk helemaal niet op vast, omdat dat een standaard-instelling is die prima functioneert ook al heb je geen uitgaande mail klaar staan.
Nogmaals: het ligt dus aan jou instellingen.


Heb net nog eens met Ziggo gebeld, zij zeggen dit is een probleem van Microsoft outlook, hij had vandaag hier al meer meldingen van gehad. Maar mijn probleem is niet opgelost hierdoor.
Kun jij me nog helpen of iemand anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan