Mail weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Niemand?

XPO Pro ned, OE 6:

Hoe kan het toch dat ik OE opstart hij zegt dat er mail binnen komt en er vervolgens niet alleen mail niet binnen komt maar ook alle mappen leeg zijn???? Hier draait het dus om in deze vraag !!!! Hoe kan dit toch !!!!

ik heb gelukkig een vinkje staan dat ie een copy op de server achter moet laten en daarblijkt nieuwe mail in de wacht te staan maar hij haalt hem dus niet binnen, of doet alsof of hij delete hem zelf.

Ik heb dit probleem eerder gehad en sinds dien maak ik af en toe een back-up van de OE map en het adres boek. Maar het zou leuk zijn als ik de oorzaak wist zodat ik het voortaan kan voorkomen!!!!

Ik heb nis 2002 up to date, echter een scan lukt niet ook niet in save mode. De update werkt dus wel. En spyware gescant dmv ad-aware.
online gescant en housecal vindt niets.

Het lijkt te beginnen met het ontvangen van de Helpmij.nl nieuwsbrief, deze kon OE niet openen.

hulp gewenst :)

edit: inmiddels de map Outlook express verwijderd en de backup map terug geszet. Dit werkte en hij haalt ook de mail binnen. kan zelfs de nieuwsbrief lezen :)
Ook de scan met NAV werkt weer.

Maar de vraag blijft, wat veroorzaakt dit probleem?

Laatst bewerkt:
nog steeds ook niet maar een id??

Even weer onder de aandacht !!!

Als je aanvinkt dat hij berichten ook op de server moeten laten staan voor een bepaalde tijd zal Outlook Express elke keer een berichtenlijst binnenhalen, dan lijkt het inderdaad dus dat hij nieuwe email binnenhaalt, maar dat is dus niet het geval. Hij kijkt of er nieuwe berichten zijn.

Ok daar kan ik in komen. Maar hoe kan het dat al mijn mail weg is die daarvoor nog keurig stond waar het moest staan?

Geplaatst door harmen__666
Ok daar kan ik in komen. Maar hoe kan het dat al mijn mail weg is die daarvoor nog keurig stond waar het moest staan?

Je had dus al email in je Outlook Express staan, en die is ineens verdwenen?

sorry dat ik nu pas reageer maar had geen bericht gekregen dat er een nieuw bericht was.

Ja die is ineens verdwenen!

Berichtenfilters aan staan?

E-mailtjes verdwijnen niet zomaar, staat het mailtje niet in "verwijdere berichten"?

Geplaatst door Tiborv
Berichtenfilters aan staan?

E-mailtjes verdwijnen niet zomaar, staat het mailtje niet in "verwijdere berichten"?

Echt alle mappen zijn ineens zonder aanwijsbare reden leeg, !!!!

En wat berichtfilters betreft, ik weet eerlijk niet eens wat het zijn.

(ik ontvang nog steeds geen email)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan