Mail word niet meer binnen gehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
722
Mijn oom heeft een Samsung Tablet, naar ik meen 7 of 8 inch.
Helemaal geüpdate, en draait op Android 4.4.2
Tot kort werkte alles prima, maar sinds een paar dagen kan hij er geen mail meer op binnen halen.
Mail versturen lukt wel, maar ontvangen niet meer.

In de app, de standaard E-mail app, blijft de datum van 'laatst bijgewerkt' staan op 27-04-2016 20:02 uur.
Terwijl ik meermalen heb gedrukt op het verversen icoontje.

het rare is dan weer, dat wanneer ik bij instellingen kijk, en dan accounts en dan e-mail, dat hij wel aangeeft dat hij 2 seconden geleden nog ververst is.
Maar de mails worden niet binnen gehaald.
Test wees uit dat versturen wel lukt.

Instellingen kloppen allemaal, vergeleken met de Ziggo site.

Nu ben ik door mijn ideeën heen, en hoop dat iemand hier een oplossing weet.
Zie bijlagen

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
 
Ik adviseer je je hele mailgeschiedenis om te zetten naar imap.
Dat heeft nogal wat voordelen op pop3 https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/het-nieuwe-e-mail/


Kijk ook eens op https://www.ziggo.nl/klantenservice...der/Verder/Verder/Verder/Verder/Verder/Verder vanaf punt 9



Server inkomende post:
hostnaam: imap.ziggo.nl
gebruikersnaam: je volledige e-mailadres
wachtwoord: het wachtwoord van je e-mailadres

gebruik SSL: aan
identiteitscontrole: wachtwoord
serverpoort: 993

Uitgaande mail:
Hoofdserver op smtp.ziggo.nl
gebruik SSL: aan
identiteitscontrole: wachtwoord
serverpoort: 587

succes er mee.
 
Dan zijn er 2 blij.

Ik omdat ik heb kunnen helpen en jij omdat het gelukt is.

Mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan