mail wordt meerdere malen binnengehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.

smakman

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2004
Al een aantal jaar laat ik mijn 5 dagen op de server staan nadat ik het heb binnengehaald. Zodoende kan ik op mijn labtop en op mijn vaste PC van één mailaccount dezelfde mail binnenhalen. Ik gebruikte hiervoor outlook express. Waar ik dat precies heb ingesteld kan ik even niet meer vinden. Dat is alvast vraag één.
Nu heb ik een andere PC met hierop Windows Vista Home premium, en ik gebruik als standaard mail programma outlook 2007.
De mail die op de server blijft staan, komt nu meerdere keren binnen. Ik heb dus diverse berichten die soms wel 5x in mijn inbox staan. Dat is me in al die jaren dat ik de mail op de server opsloeg nog nooit gebeurd. Ook op de labtop, waar ik nog steeds outlook express in combinatie met XP gebruik haal ik gewoon 1x de mail op.
Ik heb het ook nog even geprobeerd met de windows mail op de PC en ook daar wordt de mail maar één keer opgehaald(vraag 2)
Ook wordt in outlook 2007 de email adressen die ik intik bij het maken van een nieuw bericht niet meer aangevuld. Ik kan ook niet vinden waar ik dat kan aanvinken.(vraag 3)
In windows mail vult hij de adressen ook niet aan, terwijl ik dat toch wel heb aangevinkt onder opties, tabblad verzenden,,,(vraag 4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan