mail wordt niet verwijderd na het binnenhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolliewobbel

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
7
Hallo,
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen .
Wanneer is mail binnen haal via windows mail bij upc , dan verwijderd hij deze niet van de server . Na enige tijd loopt het dan vast , en wanneer ik opnieuw wil binnenhalen , begint hij dus weer met de mail die ik allang heb.
Ik heb nu een manier gevonden , maar die is erg omslagtig: met Windows Mail de berichten binnenhalen ( meestal 1 á 2 en dan loopt hij vast) dan via upc webmail de berichten verwijderen die ik binnen heb ,...dan ga ik weer naar Windows Mail en haal ik er wéér een paar binnen , dan weer bij upc webmail deze verwijderen .
Kan iemand mij vertellen of dit probleem nu bij mijn laptop ligt , of gaat hier iets bij UPC mis? Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.
 
Dit Probleem zal denkelijk bij UPC liggen.
Ik weet niet of je ergens in de webmail kan instellen dat hij automatisch bij het binnenhalen de mails moet gaan verwijderen.
Mocht dit niet zo zijn lijkt het mij het verstandigst om even contact op te nemen met upc.

Groetjes Thabomb
 
ThaBomb

Dankje voor je snelle reactie
Dat is dan het eerste wat ik ga doen morgen ochtend ,en dan maar hopen dat zij het probleem kunnen en willen oplossen :confused:.
 
Hoop voor je dat ze het probleem kunnen oplossen , maar heb je dit probleem al vanaf het begin of pas sinds kort ?

Normaal gesproken zou ik zeggen dat het probleem bij upc moet liggen omdat daar de mails via de server worden doorgestuurd.
Dus blijft hij ze dan binnenhalen ligt het probleem bij upc.

Groetjes Thabomb
 
Dit is begonnen nadat er een week of 4 geleden een nieuwe windows vista instal is gedaan . En een paar dagen laten is het begonnen , hiervoor liep het altijd gewoon prima.
Daarom weet ik ook niet goed waar ik dit probleem moet zoeken.
Heb al even bij webmail gekeken ,maar daar zie ik geen instelling waarvanik denk hey dat heeft met het verwijderen te maken .
Ik heb volgens mij het hele internet al nagezocht o pdit probleem , maar kan ook niemand vinden met het zelfde euvel
 
Het enigste wat je eens kan proberen is om op een andere pc je mail in te stellen en daar je mail eens op te halen.
En daarna gewoon je mail programma sluiten , nogmaals starten en dan weer mails laten ophalen en kijken of je dan nog altijd hetzelfde probleem hebt , anders ligt het probleem bij je pc * wat ik me niet kan voorstellen , maar goed kan altijd *
 
Ja inderdaad die optie hou ik evenin gedachten ....ik ga morgen eerst even UPC bellen , wat hun op dit probleem te zeggen hebben .
En anders zal ik toch vd week ( wanneer ik weer een aantal mails heb binnengekregen ) het eens instellen op een andere laptop ...om te kijken of het daar wel bij doorloopt.
Ik zal het in iedergeval laten weten hier , als mijn probleem zich heeft opgelost.
 
Ok laat maar wat weten als je weer wat meer weet.

Verder veel succes
 
Dankje !

Vind het trouwens wel vreemd dat hij ook niet alles in één keer opkan halen.
Zoals vanmiddag stonden er inmiddels 35 mails , die ik per 2 ( soms 3 kon binnen halen bij Windows Mail) en hier heb ik in totaal anderhalf uur over gedaan !
Het zit nl zo , tis de laptop van mn moeder , zei heeft UPC , en kwam teneinde raad bij mij (ik zelf het Tele2) .
Eerst dacht ik nog "ligt misschien aan de internet verbinding " ( weet niet of dat uberhaupt zou kunnen , ben niet zo heeel technisch met computers hoor) , maar hier deed hij precies het zelfde.

Nouja ik wacht morgen wel even af, en laat zodra ik meer weet van me horen hier .
Welterusten alvast en bedankt zover voor je raad , doei
 
Bij UPC heb je de mogelijkheid om de mail, op de webmail te bewaren na het ophalen. Een kopie wordt dan doorgestuurd, anders wordt de mail van de UPC mailserver verwijderd. Dit zou je in accountbeheer moeten kunnen instellen.
Helaas heeft de vernieuwde UPC pagina het er niet makkelijker op gemaakt om het te vinden.
http://www.upc.nl/klantenservice/internet_accountbeheer/
 
voor het verwijderen van de mail op de servermoet je dat ergens bij de instellingen aan/uit vinken, dit heeft mijn zoon ook bij mij gedaan.

wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan