Mail wordt verwijderd wanneer hij wordt beantwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissCaatje

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2011
Hallo,

Wanneer ik in Outlook op een mail antwoord, dan wordt het mailtje (waar ik op beantwoord) verwijderd.

Nu heb ik zelf al gezocht en gekeken of ik dit ergens kon veranderen, maar ik kom er niet uit.

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

Alvast bedankt!
Caatje

Welkom op Helpmij.nl.:)

Welke Outlook versie heb je?

Thx voor de snelle reactie!

Het gaat (geloof ik) om de versie: 9.0.0.2711 (dit vond ik onder help, info over Microsoft Outlook)

Je hebt toch niet toevallig het vinkje uit bijgaande afbeelding aan staan? Je komt daar overigens via <Extra>, <Opties>, tabblad <Voorkeuren>, knop <Email opties>, knop <Controle-opties> .... (een hele mond vol, ik weet het!)

Bijlagen

• Email verwijderen.jpg
    Email verwijderen.jpg
    43,3 KB · Weergaven: 60
@Octafisch Helaas dat vinkje is niet aangevinkt :( Wel fijn dat je het zo uitlegd!

Heeft iemand anders misschien een oplossing?

De vraag is trouwens niet voor mij zelf maar voor mijn vriend. Hij heeft een eigen zaak, en dan is dit dus erg onhandig!

Ik hoop echt dat iemand me/ons kan helpen!

Misschien moet je wat meer informatie geven:

Wat bedoel je met verwijderen? Wordt het bericht meteen helemaal verwijderd of wordt het verplaatst naar de map verwijderde items?
Is dat altijd zo geweest of is het sinds kort begonnen?
Kan het zijn dat iemand een regel heeft aangemaakt op verzoek van je vriend?
Versienummer van Outlook zegt mijn niet veel, is het Outlook '97, 2000, 2003, 2007 of 2010?

Hij heeft de versie 2000

Wanneer hij een mail krijgt van iemand en daar op antwoord, dan wordt die mail verwijderd. Deze staat dan niet in de map verwijderde items, hij is helemaal weg. Mailt die persoon weer terug (op zijn beantwoorde mail) en hij beantwoord die mail weer, dan blijft dat mailtje wel staan.

Dit is ook niet altijd zo geweest. Dit is een keer begonnen. Hem kennende heeft hij niet lopen te pielen met outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan