mail zenden naar jezelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

ludoq

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
46
Eigenlijk is deze vraag niet zo enorm belangrijk, maar als het werkt is het toch leuk.
Ik kan naar mezelf namelijk geen e-mails zenden (nieuws voor mij zullen die wel niet bevatten) maar af en toe vraag je jezelf wel eens af, hoe het er iets uit gaat zien, wat je wenst te verzenden. (verzenden gaat wel, ze worden niet ontvangen)
Een mailtje naar jezelf ...........en je kan het controleren.
Ik werk met XP, Outlook 2007.
Ergens een instelling?
Mvg
 
Wat gebeurt er dan wanneer je er eentje naar jezelf stuurt?

Ik mag aannemen dat je wel het juiste adres gebruikt:rolleyes:
 
Mail naar jezelf sturen is toch geen probleem. Of zie je jezelf als een spammer en verdwijnt je mail in het spamputje?
 
Het wordt helemaal niet ontvangen.
Wat moet ik nu eigenlijk antwoorden op " ik mag toch aannemen dat je het juiste e-mailadres gebruikt......." :thumb:

Dat het geen probleem is (of was) weet ik ook wel, in het verleden functioneerde dat wel.

Er staat "Spamfighter" op, als mijn mail spam zou zijn, komt hij in die "Spam"map terecht en wordt het wel aangduid.

Dus van dat alles niets.
 
Bij welke provider zit je?
Bij de meeste providers kan je je ook inloggen bij een webmail op hun site.
Probeer eens vanuit de webmail een e-mail te sturen en kijk of het daar binnenkomt.
(zorg natuurlijk wel dat je eigen e-mailprogramma afgesloten is)
Als hier wel je e-mail binnenkomt, probeer het dan eens vanuit je e-mailprogramma en kijk of hij in je webmail wel binnenkomt.

:thumb:
 
Bij Telenet.
Ik heb het nagezien via Webmail en daar komt niets binnen.
Ik heb hier een Wireless netwerk.
1 pc en 2 laptops zijn verbonden met dit netwerk.
Op elk der laptops is er telkens een andere gebruiker bij Telenet ingesteld.
Een mail zenden, zowel naar de ene als naar de andere laptop is geen probleem, waaruit ik besluit (trouwens ik krijg ook leesbevestigingen van anderen) dat het niet ligt aan het verzenden alsdusdanig, noch aan het ontvangen.
Alleen verzenden aan mezelf weigert de het systeem halsstarrig.
 
Lees het mailtje van te voren, dan weet je toch wat erin staat!!:D

Als het niet ontvangen wordt, zou je daar ook een bevestiging van krijgen, en vanuit een andere lokatie in je netwerk lukt wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan