Mail zichtbaar maar niet te openen...

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Als ik in Mozilla in het zoekscherm een woord zet, zoekt ie de berichten er bij. Ik kan de berichten ook vervolgens openen als lijst. Echter als ik dan op een betreffende mail klik krijg ik alleen het scherm van Thunderbird en de onderliggende mail is weg. Rara hoe kan dit? Als ik de mail per ongeluk in de prullenbak zou hebben gegooid en verwijderd daarna dan zou ik toch ook niet een link krijgen naar de mail? Hoe kan ik die mail terugvinden? Via webmail lukt ook niet meer want die heb ik leeggegooid, zat nl vol.
Ik heb ziggo. Thunderbird mail van ziggo en gmail.

Ga dit lukken, kun je er wat mee.

De ogenschijnlijk verdwenen e-mailberichten kunnen weer zichtbaar worden gemaakt door de optie Globaal Postvak IN (onder Lokale mappen) te deactiveren.

TIP:
Het indexbestand van een map kan beschadigd raken waardoor berichten lijken te ontbreken of verwijderde berichten juist zichtbaar blijven. Dit probleem kan worden opgelost door de map via Bewerken, Mapeigenschappen, knop Map repareren te repareren.

Dank manamana

Ik heb gezocht onder lokale mappen maar de optie Globaal Postvak In, waar vind ik deze???

Hallo, mnb.

Volgens mij is dat iets in je account.

Deze wijziging kan per e - mailaccount worden ingesteld door via de e-mailaccountinstellingen,

Als ik me niet vergis, kun je naar tabblad Serverinstellingen gaan,

Dan knop Geavanceerd de optie Globaal Postvak IN (onder Lokale mappen) te activeren.

Ik heb nog een tipje. Deze

wellicht kun je die even opnemen bij je favorieten websites.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan