mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruudd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudd

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
hallo als ik iemand een mail wil sturen,via een site krijg ik te zien kan deze bewerking niet uitvoeren, omdat de standaard email client niet juist is geinstalleerd.
xp pro, outlook express 6
ruud

Ruud, krijg je die foutmelding via de site, of wil je een email sturen vanaf een site?

Wil je vanaf een site emailen, klik dan in IE op extra, inetrnetopties TAB programma's. Kijk dan of E-mail correct staat ingesteld (outlook express) zoniet, zet dat op Outlook express en het probleem zou verholpen moeten moeten zijn.

laterzzzzz

hoi eazy ik krijg het als ik een email wil versturen via een site,bij internet optie staat ie op outlook express.
ruud

Staat je outlook express wel gewoon goed? ik bedoel die doet het gewoon zonder problemen?
ga even via IE extra internetopties all tab bladen af en klik overal op standaardwaarden herstellen. IE opnieuw opstarten en kijken of het dan wel werkt.
Voordat je dat doet, is het bij alle pagina's waarvandaan je email wil sturen of is het een specifieke pagina? Dan zou je die pagina vanaf een andere pc eens moeten proberen te gebruiken, doet ie het daar ok niet, is waarschijnlijk gewoon de email-link op die agina niet lekker.

suk6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan