mailaccount windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

natuurlijkgroen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2014
Berichten
2
Hallo geïnteresseerden,

Sinds kort heb ik Windows 8, bij het instellen van mijn e-mail account is deze per ongeluk binnen mijn partners Hotmail account terechtgekomen.
Nu ontvang ik alleen nog mijn mail in het Hotmailaccount van mijn partner, zeer vervelend.
Is er iemand die kan helpen, zodat ik mijn e-mail account weer rechtstreeks kan ontvangen en niet via Hotmail.
Bedankt voor de ondersteuning.

Met vriendelijke groet,

M. de Bruijn
 
e-mail ontvangen

Hallo,

Bedankt voor je snelle reactie.

Het is geen probleem een account aan te maken maar het punt is dat mijn e-mails binnenkomen in het Hotmail account. Het blijkt dat Hotmail mijn e-mail afvangt.
In Windows 8 lijkt het lastig om mijn e-mail uit het Hotmail te blokkeren want hoe doe ik dat?
Wil je daarover nog eens nadenken.

Bedankt,
 
Nee ik bedoel niet een account kunnen maken, maar bedoel ik dat je eigen mail-systeem in je windows 8 als standaard instellen moet, zodat hotmail daar niet als standaard mail blijft en is, dus je hoeft hotmail niet blokeren :(

P.S. Neem ik aan dat jij met ''mijn e-mail account '' bedoelt niet ook Hotmail ???

Dan is wat anders en ALS jij ook dus bij Hotmail bent dan post moet wel op jouw adres komen of in jouw postvak IN, omdat die nu in postvak-in bij jouw partner komt betekend alleen maar dat jullie dezelfde adres op een account dan hebben ? :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan