mailadres problematiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

dit kan niet

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Berichten
80
Hallo,

Sinds kort heb ik Thunderbird geinstalleerd, werkt allemaal prima, is overzichtelijk met mijn 4 mailaccounts.
Maar in een mailadres van mij heb ik het "&" teken, ik weet dat dit wel eens problemen kan geven, maar zo heb je dus ook minder/geen last van spam (tip?).
Als ik nu een mail naar dat adres wil sturen, krijg ik de melding van de mailserver dat dat adres niet bestaat. Melding:5.1.1 unknown adress, terwijl het adres wel bestaat. Wie weet hier meer van? Als ik de mail via een ander account verstuur werkt het wel, waarom is dat adres (het "&" teken) voor die mailserver dan onbekend?

Gr,
 
Heeft het eerder wel gewerkt met een ander mailprogramma, outlook bijvoorbeeld?
Want het is best mogelijk dat die die tekens gewoon niet accepteren.

Of dat het bij je provider ligt.
 
En om alles uit te sluiten: kijk de tekst in je mail-account en de adres-tekst in je mail nog eens heel goed na. ;)
 
Hallo,

Met outlook express werkte het wel, maar ik heb het net weer geprobeerd met outlook express en nu werkt het daar ook niet meer, wel als ik het via een ander account verzend (andere smtp server?), dus ik denk dat het aan de provider ligt dan?

gr
ps: via dat adres (met dat "&" teken) krijg ik iig geen spam binnen:thumb: maar het is wel de bedoeling dat mensen mij kunnen mailen. Wat nu?:confused:

het ingevulde adres klopt voor de volle 100%, paar keer nagekeken en het staat al een tijd in mijn adresboek.
 
Laatst bewerkt:
Ok, dan zal ik eens daar gaan informeren, waar ze nu mee bezig zijn.....:cool: Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan