Mailadres vinden met éérste letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Georgyboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Hallo ieder,

Hoe komt het dat bij het invullen aan (persoon) het lukt om de éérste letters in te vullen en soms moedt dit uit de lijst worden gezogd.
Ik denk dat de vorige adressen worden opgeslagen in een bestandje of ??? en zo het adres snel kan vinden.

Er is soms ook verschil tussen:
~ versturen nieuwe mail
~ bijlage (document excel, word, ...) vb excel opslaan en verzenden als bijlage, dan opent outlook om dit te versturen.

Hopelijk is mijn vraag duidelijk,

Alvast bedankt

Bedankt voor je antwoord en info,

hoe komt het dat het de ene lukt en de andere keer niet ?

Ik snap niet wat je bedoelt met "het de ene lukt en de andere keer niet". Graag een duidelijk scenario aangeven wat je doet en wat er dan anders is etc.

Tijs.

Bedankt dnties, inderdaad ik ben niet duidelijk geweest

Ik bedoel :
de ene keer kan ik de éérste letters typen en kan ik kiezen uit verschillende namen

de andere keer kan ik niets vinden en moet dit adres dan gaan zoeken in de lijst contactpersonen

Volgens mij is het zo: Alleen e-mail adressen die je (ooit) handmatig hebt ingetypt (dus NIET gekozen uit een adreslijst, Contactpersonen etc.) komen in het .NK2 bestand.
Dat zou natuurlijk anders zijn als je bedoelt dat als je een mail stuurt en je typt (bijv.) een b en je krijgt dan wel beatrix@koninklijkhuis.nl en als je een bestand stuurt via Kopieren naar -> E-mailontvanger (of vanuit Excel etc. zelf) en je typt een b en je krijgt niets.

Tijs.

Bedankt dnties,

Ik ga dit de komende dagen controleren,Je zal gelijk hebben.
Interessante uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan