Georgyboy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2007
- Berichten
- 1.020
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 365
Hallo ieder,
Hoe komt het dat bij het invullen aan (persoon) het lukt om de éérste letters in te vullen en soms moedt dit uit de lijst worden gezogd.
Ik denk dat de vorige adressen worden opgeslagen in een bestandje of ??? en zo het adres snel kan vinden.
Er is soms ook verschil tussen:
~ versturen nieuwe mail
~ bijlage (document excel, word, ...) vb excel opslaan en verzenden als bijlage, dan opent outlook om dit te versturen.
Hopelijk is mijn vraag duidelijk,
Alvast bedankt
Hoe komt het dat bij het invullen aan (persoon) het lukt om de éérste letters in te vullen en soms moedt dit uit de lijst worden gezogd.
Ik denk dat de vorige adressen worden opgeslagen in een bestandje of ??? en zo het adres snel kan vinden.
Er is soms ook verschil tussen:
~ versturen nieuwe mail
~ bijlage (document excel, word, ...) vb excel opslaan en verzenden als bijlage, dan opent outlook om dit te versturen.
Hopelijk is mijn vraag duidelijk,
Alvast bedankt