Hoi,
Ik heb een URL aangekocht.
(www.mijnURL.be om het gemakkelijk te houden)
Klanten kunnen nu reeds berichten versturen op info@mijnURL.be en deze worden
dan geforward naar mijn mailbox. (door een instelling bij de diesnt waar ik de domeinnaam
aankocht)
Indien ik echter een email verstuur gebeurd dit nog via mijnpersoonlijkenaam@skynet.be
Ik heb op de hulpfora van Skynet gezocht en ik heb er ook gevonden hoe ik een nieuwe
alias kan aanmaken ( dus van mijnpersoonlijkenaam@skynet.be naar mijnURL@skynet.be)
Is het mogelijk om het zo in te stellen dat klanten een mail ontvangen van info@mijnURL.be.
Moet ik dan terecht bij skynet.be zelf of kan dit in outlook zelf?
Is dit überhaupt mogelijk.
Ik hoop alvast van wel want het staat een stuk professioneler.
alvast bedankt voor alle mogelijk replyen
configuratie outlook 5: nieuw alias
http://selfcare.belgacom.net/index.html?l=private:search&a=iframe&url=aHR0cDovL29ubGluZXN1cHBvcnQtcmVzLW5sLmN1c3RoZWxwLmNvbS8vY2dpLWJpbi9vbmxpbmVzdXBwb3J0X3Jlc19ubC5jZmcvcGhwL2VuZHVzZXIvc3RkX2FkcC5waHA/cF9mYXFpZD05ODkmcF9zaWQ9eDE1Qnd0dmo=#
Is het voldoende als ik in stap 5 info@mijnURL.be invul ?
Ik heb een URL aangekocht.
(www.mijnURL.be om het gemakkelijk te houden)
Klanten kunnen nu reeds berichten versturen op info@mijnURL.be en deze worden
dan geforward naar mijn mailbox. (door een instelling bij de diesnt waar ik de domeinnaam
aankocht)
Indien ik echter een email verstuur gebeurd dit nog via mijnpersoonlijkenaam@skynet.be
Ik heb op de hulpfora van Skynet gezocht en ik heb er ook gevonden hoe ik een nieuwe
alias kan aanmaken ( dus van mijnpersoonlijkenaam@skynet.be naar mijnURL@skynet.be)
Is het mogelijk om het zo in te stellen dat klanten een mail ontvangen van info@mijnURL.be.
Moet ik dan terecht bij skynet.be zelf of kan dit in outlook zelf?
Is dit überhaupt mogelijk.
Ik hoop alvast van wel want het staat een stuk professioneler.
alvast bedankt voor alle mogelijk replyen
configuratie outlook 5: nieuw alias
http://selfcare.belgacom.net/index.html?l=private:search&a=iframe&url=aHR0cDovL29ubGluZXN1cHBvcnQtcmVzLW5sLmN1c3RoZWxwLmNvbS8vY2dpLWJpbi9vbmxpbmVzdXBwb3J0X3Jlc19ubC5jZmcvcGhwL2VuZHVzZXIvc3RkX2FkcC5waHA/cF9mYXFpZD05ODkmcF9zaWQ9eDE1Qnd0dmo=#
Is het voldoende als ik in stap 5 info@mijnURL.be invul ?