Mailadressen doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steeg

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
119
Goedenavond,

Ik heb een zakelijk emailadres doorgestuurd naar een prive emailadres, omdat het inboekprogramma waar het zakelijke mailadres op was ingesteld niet met de verscherpte beveiliging van de mailserver om kon gaan.

Laat zeggen inboeken@zakelijkdomein.nl was doorgestuurd naar inboeken@privedomein.nl.
Het privedomein is dus nu ingesteld in het inboekprogramma.

Op Het emailadres inboeken@zakelijkdomein.nl blijven de mails staan als backup (mocht ik dat ooit nodig hebben). het mailadres inboeken@privedomein.nl wordt zeg maar leeggehaald op het moment dat ik dat aan het inboekprogramma vraag.

Nu wil ik eigenlijk een nieuw emailadres gaan gebruiken omdat die dan logischer overkomt bij de mensen die mij iets moeten sturen. kan ik het nieuwe mailadres (als voorbeeld logischadres@zakelijkdomein.nl) doorsturen naar inboeken@zakelijkdomein.nl? stuurt inboeken@zakelijkdomein.nl het dan weer door naar inboeken@privedomein.nl? Of werkt dit niet zo? als het eenmaal doorgestuurd is dat het nog een keer doorgestuurd wordt.

Het zou mooi zijn als dit kan, omdat ik dan een backup heb van alle mails in inboeken@zakelijkdomein.nl (want ik kan natuurlijk ook simpel doen en logischadres@zakelijkdomein.nl doorsturen naar inboeken@privedomein.nl en ervoor zorgen dat logischadres@zakelijkdomein.nl alle mails op blijft staan.

Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan