mailadressen uit lijst autoaanvullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liezebiez

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2007
Berichten
4
Hallo,

In Outlook 2003 het je de mogelijkheid dat emailadressen worden aangevuld, deze emailadressen komen niet uit de contacten maar zijn eenmalig gebruikt en worden ergens opgeslagen....

Heeft iemand een idee waar je deze emailadressen kan vinden en of je die kan verplaatsen en terugzetten op bijvoorbeeld een nieuwe pc?
 
Je kan hier op de Microsoft website vinden hoe dat moet voor Windows XP en Windows 2000. Ik weet niet of deze methode ook werkt voor Windows Vista, maar vermoed van wel (gezien de oplossing).
 
Je kan hier op de Microsoft website vinden hoe dat moet voor Windows XP en Windows 2000. Ik weet niet of deze methode ook werkt voor Windows Vista, maar vermoed van wel (gezien de oplossing).

Bedankt Eelco,

Zover was ik al gekomen, alleen kan ik de extentie .nk2 niet vinden in de Outlook-map. Ik heb wel een vermoeden welke file dat zou kunnen zijn, maar die heet (in mijn geval) Default
daar kan ik dus niet zo veel mee. Want ik kan dat bestand niet openen/lezen.
Ik ga het in iedergeval proberen met die file zoals de link die je mij gestuurd hebt. Even uittesten op de laptop.....

Groeten,
Liesbeth
 
Liesbeth,

Bij mij heet het bestand "outlook.nk2" en staat het (in Windows Vista) in "C:\Users\SU32\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook". "SU32" is de username dus die zou je moeten aanpassen naar je eigen username...

Ik zal eens kijken waar die in Windows XP staat. Momentje... ;)

Dat je een .nk2 bestand niet kunt lezen is omdat dit bestand een 'binair bestand' is, een geen 'tekst bestand'. Zo kun je bijvoorbeeld een .doc bestand (van MS Word) ook niet zomaar lezen...

groeten Eelco
 
In Windows XP staat het bestand in de volgende folder "C:\Documents and Settings\SU32\Application Data\Microsoft\Outlook".

Wederom is "SU32" de username die je moet vervangen met je eigen username...
 
In Windows XP staat het bestand in de volgende folder "C:\Documents and Settings\SU32\Application Data\Microsoft\Outlook".

Wederom is "SU32" de username die je moet vervangen met je eigen username...

Hoi Eelco,

Dat pad heb ik inderdaad gevonden, maar er staat geen bestand in met de extensie .nk2
Als ik de C-schijf laat zoeken naar de extensie.nk2 krijg op het eerdergenoemde pad een map te zien die Default heet (een Office Data File) ik neem aan dat dat het is! Dus...... dat gaan wij uitproberen.

Dankjewel voor je support!

Groetjes Liesbeth
 
Hoi Eelco,

Dat pad heb ik inderdaad gevonden, maar er staat geen bestand in met de extensie .nk2
Als ik de C-schijf laat zoeken naar de extensie.nk2 krijg op het eerdergenoemde pad een map te zien die Default heet (een Office Data File) ik neem aan dat dat het is! Dus...... dat gaan wij uitproberen.

Dankjewel voor je support!

Groetjes Liesbeth

Het is uitgeprobeerd!!! En het werkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan