mailafbeeldingen in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

noontje

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Hallo allemaal,

Heb sinds een paar dagen geen afbeeldingen meer in mijn mail. Heb al de mapopties nagekeken en de verborgen mappen staan al zichtbaar.
Hoe kan dat nu ineens. Heb malwarebytes laten draaien en die vind niets en een scan met Eset heeft ook niets gevonden.

Weet iemand misschien wat het nog meer zou kunnen zijn?:confused:

En over welk mail programma heb je het dan?
Dat staat overigens helemaal los van mapopties en evt. verborgen mappen in Windows.
Of je bent niet duidelijk in wat het probleem nu eigenlijk is.

Laatst bewerkt:
Mogelijk staat je mailprogramma nu op "text-only" ipv. HTML.

Tijs.

Dacht dat ik het toch duidelijk heb aangegeven. Ik zie de plaatjes niet meer in de mail.
Ik heb Windows Mail.

De mail staat wel goed voor HTML
En dank je wel voor zo een snelle reactie van jullie

Laatst bewerkt:
Opties openen in Windows Mail, en kijken op tabblad Lezen of daar bij "Berichten lezen" staat aangevinkt: Alle berichten lezen in platte tekst
[Ik heb Windows Mail niet, dus moet ik vertalen van wat hier staat op het plaatje op pagina 392.]

Tijs.

Bij mij staat het dan ietsje anders:

Alle berichten als tekst zonder opmaak weergeven. Maar deze stond nooit aangevinkt en nu ook niet.
Maar het had gekund......helaas
Heb altijd mijn mail volledig kunnen bekijken en lezen zonder beperkingen.

Werkt Internet Explorer wel nog goed? Als ik me goed herinner werken Windows Mail en Internet Explorer intensief samen.

Tijs.

Ja, dat is het gekke, alles werkt gewoon goed.

Marian

Hallo Royonix, hartelijk dank ook voor jou tip, alles stond al goed, ben echt alles 2 keer nagegaan, het probleem bleef. Toen dacht ik systeemherstel te gaan doen, en dat lukte niet, gaf fouten dat het niet mogelijk was. Daarna probeerde ik het in de veilige mode en dat is gelukt. Mijn afbeeldingen zijn weer terug in Windows mail. Weet niet waar het aan lag maar het probleem is nu opgelost. Ook andere mensen die mij hebben geprobeerd te helpen, dank je wel voor de moeite.

groetjes,

Marian

Het is weer zover: de afbeeldingen in windows mail in Vista zijn weer verdwenen. Jammer dat ik niet weet wat de oorzaak is. Ga maar weer systeemherstel doen.

Heb gescand in veilige modus met Mbam en er kwam niets uit. En dan start ik alles weer opnieuw op en nu heb ik weer afbeeldingen in windows mail. Toch gek.
Nu is alles toch weer in orde. Ik laat het weten als het weer mis gaat. Voorlopig is dit toch weer opgelost misschien? Bedankt weer voor de tip.

Helaas het probleem blijft. Wanneer ik opnieuw opstart zijn de afbeeldingen er weer ook zonder systeemherstel, maar na een paar mail doorgelezen te hebben zijn de afbeeldingen weer weg.
Iemand nog een idee?

Volgens jouw niets-lukt verhaaltjes, het is ook niet anders dan proberen Windows Mail helemaal van jouw systeem grondig ( dus uit register ook ! ) wissen en opnieuw her-installeren ..

niets-lukt verhaaltjes? Ik geef gewoon mijn probleem aan, toch? Oke, ik ga me daarin verdiepen hoe dat moet en ik laat het weten, moet eerst nog een hoop mail wegwerken.

Bedankt Royonix!

Het is gelukt, kwam een tip tegen uit 2009 om windows mail opnieuw in te stellen en daarbij ook de sleutel uit het register te halen en dat is dus afdoende.
Alles opnieuw opgestart en accounts opnieuw aangemaakt en het werkt weer als een zonnetje. Ik durfde het niet aan om alles te wissen zoals jij adviseerde, maar dankzij jou ben ik toch tot een oplossing gekomen. Hartelijk dank voor je antwoorden! Ben helemaal blij!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan