Mailarchief OE terugplaatsen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter BButs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BButs

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
Wie kan mij met het volgende helpen ?
Ik heb de lokatie van OE aangepast en nu krijg ik de mails die er waren niet terug in OE.
Ik heb de inhoud van de oorspronkelijke lokatie gekopieerd en op de nieuwe lokatie geplakt maar ze worden niet zichtbaar in OE.

Zet je mails in een tijdelijke map. In OE naar Bestand/Importeren/Berichten. Selecteer OE 6 / Volgende / Aanvinken; E mail uit een OE 6 archiefmap importeren /OK via bladeren tijdelijke map opzoeken en mails importeren.
B

Bedankt Bernard,
Ik heb het geprobeerd maar of ik heb ze overschreven of ze worden niet herkend. Ik krijg geen enkel bericht te zien.
Ik heb het geprobeerd door de bestanden op de oorspronkelijke lokatie te kopiëren en in een andere map te zetten en die dan te importeren maar zonder resultaat.
Ik ben nu aan het proberen of ik de oorspronkelijke data terug kan vinden met pc inspector maar ik heb nog niets gevonden.
Ik weet ook niet of dat de oorzaak is
Ik heb wel .dbx bestanden die aangeven dat ze MB`s aan informatie hebben maar als ik de items importeer krijg ik niets te zien.
Dus ik weet het niet wat er mis is Ik probeer het verder maar houd me aanbevolen voor hulp en advies.

Ik heb ondertussen vastgesteld dat de mails in OE-mail Recovery wel gevonden worden maar in de trial versie niet terug gehaald kunnen worden.
Weet iemand nog een ander freeware tool om gewiste dbx bestanden terug te halen?

Laatst bewerkt:
Problemen Met Verpaatsen Postbus

Ik ben al een week bezig en snap er steeds minder van .
Ik heb een hele lijst met e-mailbestanden ca. 17(.DBX) en daar zit ongeveer 4000kb aan informatie in.
Als ik deze bestanden importeer dan zou ik verwachten dat ik die gegevens te zien krijg.
Voor de duidelijkheid: Er zit een map in bv
-Piet.dbx- - 3.292 kb
Als ik die map in OE importeer dan verwacht ik als ik OE weer opstart deze bestanden in OE te zien.
Maar het enige wat ik te zien krijg zijn de standaard mappen van OE en de map -Piet- is er niet.
Hoe kan dat nou. Ik heb toch alle informatie hierover nagelopen en nog eens gecontroleerd maar het werkt niet.:(
Wat doe ik verkeerd of wat gaat er mis?

Is er iemand die mij hierbij kan helpen aub?

Ik heb hier wel een buts mee opgelopen.:evil:

Ik heb de inhoud van de oorspronkelijke lokatie gekopieerd en op de nieuwe lokatie geplakt
Mag ik dan aannemen,dat die bestanden nog steeds op de oorspronkelijke locatie staan?

Greetz

Mag ik dan aannemen,dat die bestanden nog steeds op de oorspronkelijke locatie staan?

Greetz

Nee ik had de bestanden verzet naar een andere partitie, maar ondertussen heb ik mijn e-mails weer terug dank zij tip van dnties -geacht forumlid heb ik de mails ondertussen weer in OE terug kunnen plaatsen.
Bedankt voor alle reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan