Mailbericht in CC aan mij andere kleur geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carparker

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2009
Mogelijk een domme vraag, maar hoe kan ik berichten die aan mij in CC gezonden zijn herkenbaar maken in Postvak in? Mogelijk door deze een andere kleur te geven!
Hiermee wordt ik ontlast bij de hoeveelheden mail die ik ontvang.
Maak gebruik van Outlook 2003.

Ik zou een apart mapje maken waar ze direct in terecht komen.
Via een opdrachtregel is dat zo geregeld.

Ik zou een apart mapje maken waar ze direct in terecht komen.
Via een opdrachtregel is dat zo geregeld.

Bedankt voor deze suggestie, maar bij een mapje bestaat de kans ( reeel) dat ik daar niet regelmatig in kijk en ben ik dus niet op de hoogte. Als ik ze wel in postvak in blijf zien in andere kleur dan zie ik ze wel dagelijks en kan ik bepalen wanneer ik deze wel inkijk.

Nou sorry hoor, maar als je het in een apart mapje laat komen dan staat dat gelijk onder je Postvak In map met het cijfer van het aantal mails ervoor !! Dat zie je toch zo????
Het is nou niet zo dat je een hele handeling moet doen om te zien of je mails hebt.....

Nou sorry hoor, maar als je het in een apart mapje laat komen dan staat dat gelijk onder je Postvak In map met het cijfer van het aantal mails ervoor !! Dat zie je toch zo????
Het is nou niet zo dat je een hele handeling moet doen om te zien of je mails hebt.....
Sorry, maar dan heb ik het niet begrepen. Ik ging ervan uit dat het een mapje in het Postvak IN werd. Niet dat het een Map werd zoals Postvak In en Verzonden etc. Dan zie je zo wat in in zit maar als je eerst Postvak IN de map daaronder moet openen is het naar mijn mening een grote kans dat ik ze niet zie dan wel vergeet! Dat was bedoeld met mijn opmerking.

Er komt dus een apart mapje onder Postvak In te staan. Je klikt recht op het Postvak In mapje en dan kies je ervoor om een nieuw mapje te maken en die zie je dan gewoon staan. Met berichtregels maak je dan een regel aan dat alle post aan jou adres naar die map wordt verplaatst. Zo simpel is het.:thumb:

Er komt dus een apart mapje onder Postvak In te staan. Je klikt recht op het Postvak In mapje en dan kies je ervoor om een nieuw mapje te maken en die zie je dan gewoon staan. Met berichtregels maak je dan een regel aan dat alle post aan jou adres naar die map wordt verplaatst. Zo simpel is het.:thumb:
Bedankt. Ga het zo maken en hoop dat mijn "probleem" is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan