Mailberichten exporteren uit outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Weet iemand hoe ik mailberichten kan exporteren uit outlook.com, om er vervolgens een csv-bestand van te maken?
Contacten exporteren uit outlook.com is wel gelukt.

Bedankt voor je reactie...

Berichtje ging meer over importeren, bij mij gaat het om exporteren....

Dit is listig. Ik heb zelf ook outlook.com vorige maand geinstalleerd. Maar kan hier dus geen antwoord op vinden en ook niet in dit forum zie ik het niet. Klik :(

Zelf ook geprobeerd maar niks van wat jij bedoeld kan ik vinden. Dus. :rolleyes:

Heb je nog steeds windows live mail. De berichten die ik binnen krijg via outlook.com komen bij ook binnen op windows live mail.
Als dat zo is dan zou het wel kunnen. Bij mij lukte dit wel.

Klik

Om er nog even op terug te komen. Hier twee screenshots van mij.
WLM.JPGoutlookcom.JPG

Laatst bewerkt:
Weer bedankt voor je reactie...

Ik weet niet of ik je goed begrijp... Bij mij komen ook, afhankelijk van het account/e-mail adres, in Live mail en outlook.com berichten binnen, maar het gaat mij dus om de vele (in outlook.com) reeds ontvangen berichten die ik wil overhevelen naar een ander mailprogramma, zoals bijv. Live mail...

Het vreemde is, als ik in Postvak in ga staan en ik vink een bericht aan, dan kan ik deze doorsturen. Vink ik meerdere of alle berichten aan dan gaat het tabbladje

"beantwoorden" weg. Dus dat het niet gaat. :(

Een voor een doorsturen gaat wel maar meerdere dus niet. :rolleyes:

een aangevinkt.JPGmeerdere aangevinkt.JPG

Oke zover, dan deze. Heb je rechts een tandwieletje in beeld. Klik op tandwiel, Klik dan op meer email instellingen. En dan opent zich een scherm met allerlei dingen. Klik dan op email doorsturen.

Vul daar wat in en voortaan zal de mail worden doorgetsuurd naar het door jou opgegeven mailadres.

zie bijlage. Zo heb je vanaf nu dat de mail wordt doorgestuurd. Is dit het. En ja ik heb zoals gezegd deze outlook ook pas en ben ook een beetje aan het expirimenteren. Maar dat heb je al in de gaten. :d Probeer mijn best te doen. Altijd leuk om iets te proberen en uit te vogelen.

doorsturen.JPG

Laatst bewerkt:
Je schreef o.a: Een voor een doorsturen gaat wel maar meerdere dus niet.

Ik denk dat dit ook niet de bedoeling is; Als je (binnen één e-mail bericht) van meerdere personen een e-mail ontvangt, kun je deze wel gezamenlijk doorsturen. Het zal ook niet zo vaak voorkomen dat je mail van verschillende afzenders in een keer door wilt sturen...

En... 'e-mail doorsturen' had ik al ingesteld....

Bedankt en als ik (uit een andere bron) iets te weten kom, laat ik het je even weten...

Oke dat is goed. Meer kan ik er niet uithalen. Succes verder, ben benieuwd.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan