mailberichten op rand van papier afgedrukt

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ri@
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ri@

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2000
Sinds kort worden mijn ontvangen mailberichten afgedrukt op de rand van het papier. Dit is bijzonder irritant, vooral als ik met een perforator gaatjes maak om het bericht in een ordner op te bergen. Wij hebben twee pc's die aangesloten zijn op dezelfde printer. E-mail wordt vanaf de ene pc wel normaal afgedrukt, maar vanaf de andere pc dus niet. Het kan dus niet aan de printerinstellingen liggen. Ik gebruik Outlook Express 6, op de andere pc draait Outlook 2003. Wie weet hoe ik ook weer mijn berichten af kan drukken met marge aan de linkerkant van het papier?

Wat is er veranderd op de PC met de printproblemen sinds dit zich voordoet?

Ik zou als eerste de print drivers die je nu op de PC hebt staan verwijderen en de printer opnieuw te installeren met dezelfde driver als de PC die geen problemen heeft gebruikt.

Voor zover ik weet heb ik niets veranderd. De printerdriver staat alleen op mijn pc geïnstalleerd en de andere pc maakt hier via een rechtstreekse aansluiting gebruik van. Vanaf de andere pc kan alleen maar worden geprint als mijn pc aanstaat. Als ik de driver dus zou deïnstalleren kan mijn man ook niet printen.

Is er misschien iemand die een oplossing weet voor mijn probleem? Ik heb al van alles na geplozen, maar kan niets vinden. Ik weet ook niet meer precies wanneer het probleem is ontstaan, omdat ik in het begin steeds dacht dat het aan de afzenders lag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan