Mailberichten verdwijnen na ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mateman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Berichten
2
Toen ik vanochtend Outlook Express startte kwamen er 7 mailberichten binnen. Toen ik deze wilde openen bleken er maar 4 in mijn mailbox te staan. De overige 3 zijn nergens te vinden (niet in spammap, verwijderde items, e.d.). Het gaat om mailberichten van vrij grote omvang (ivm foto's) - ongeveer 3 MB per stuk.
Mijn serviceprovider geeft aan niets te kunnen doen, omdat de berichten wel door Outlook opgehaald zijn.
Heeft iemand een idee waar ze gebleven zouden kunnen zijn en hoe ik ze dan terug kan halen?
 
Die mails ga je waarschijnlijk niet meer vinden.
Als het grote foto's zijn egweest, zoals je aan aangeeft, worden ze na het binnenhalen van de laatste automatisch samengevoegd.
 
nog niet opgelost

en het is na plaatsing van dit bericht nog een paar keer voorgekomen dat er iets verdwijnt zodra het binnengehaald is..
Wie weet de oplossing?
 
Wordt via Beeld -> Huidige weergave alles wel weergegeven?
Anders heb je een filter op de berichten staan die de mails verbergt.
 
Heb je ook eens gekeken bij Extra/Opties voor ongewenste e-mail bij het tabje opties?
Daar staat waarschijnlijk een vinkje bij "Mogelijk ongewenste e-mail permanent verwijderen....."

Terughalen van de (oude) mails is dan onmogelijk :(

Hierdoor verdwenen bij mij ook regelmatig mails en worden nu in de map "Ongewenste e-mail" geplaatst zodat ik ze dan toch nog kan lezen.
 
Hallo "Wiedanwel".
Welkom op helpmij.nl

Je hebt je vraag nu geplaatst in een oud topic van iemand anders.
Dat is niet de bedoeling.

Je mag je vraag nogmaals stellen in een nieuw topic.
Hoe dat allemaal werkt lees je hier:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=294728
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan