mailbox aanmaken voor vakantieperiode

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Hoe voorkom ik dat mijn "postvak in" volloopt tijdens vakantie ? Zelf dacht ik een extra map aan te maken waar ik de mail tijdens vakantie in wil laten komen. Maar is dat een goede oplossing en hoe doe ik dit ? Ik had in Outlook 2003 al een nieuwe map gemaakt via bestand-map-nieuwe map een map "vakantie" aangemaakt en deze onder mijn persoonlijke mappen opgeslagen. Echter zie ik de map niet terug als ik bij persoonlijke mappen kijk. Wat doe ik verkeerd ?

Blijkbaar gebruik je een andere Outlookversie.... Alleen zeg je niet welke. Maakt op zich niet zoveel uit denk ik; maak desnoods even een nieuwe map aan. De mailtjes kun je in je vakantie met een Regel verplaatsen. Of, nog handiger, met de <Wizard Afwezigheidsassistent> (Out Of Office assistent). Hier geef je de tekst op die mensen eenmalig krijgen als ze je een mailtje sturen, en kun je instellen dat alle inkomende mailtjes verplaatst worden naar een specifieke map. Bij terugkomst zet je de Afwezigheidsassistent weer uit.

Bedankt voor je reactie.
"Blijkbaar gebruik je een andere Outlookversie.... Alleen zeg je niet welke"
???? : Ik gebruik Office Outlook 2003 ( maar dat had ik al gemeld ).
En die wizard Afwezigheidsassistent : waar kan ik die vinden of hoe kom ik daar ?

Ik begreep eigenlijk uit je omschrijving dat je in 2003 e.e.a. wel aan de praat had, maar nu (in de grote onbekende versie ;) ) het niet voor elkaar kreeg. Iets te snel gelezen... De Afwezigheidsassistent zit in het menu <Extra>.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan