mailbox legen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Mijn KPN mailbox is vol. Hoe maak ik hem leeg..???Ik kan hem natuurlijk leegmaken via mijn KPN. Dat doet hij ook. Maar ik krijg nog steeds geen binnengekomen post via planet.nl binnen. Ik ga naar ..MIjn KPN..ik log in ( gebruikersnaam en ww ) ,vervolgens emailinstellingen en mailbox leegmaken. Maar waarom krijg ik dan nog steeds geen emails binnen op planet.nl. Dit is al sinds afgelopen Dinsdag. Weet iemand een makkelijke oplossing

a. Hoe weet je zeker dat het ligt aan volle mailbox? (Vanaf een ander account) een mailtje gestuurd naar je @planet.nl account en toen een terugmelding gekregen dat de mailbox vol is?
b. Kan zomaar zijn dat er allerlei mail in submappen staat (denk aan Spam). Dus log in op je webmail, en ga eens alle mailmappen na die je daar hebt. Dus niet de korte route via "mailbox leegmaken".
c. Mogen we aannemen dat je in je mailprogramma alleen terug krijgt dat er geen nieuwe mail is, dus dat er geen (verbindings- of instellingen) probleem is met je account in je mailprogramma?

Tijs.

geen mail.

Ik krijg steeds van de KPN de melding dat mijn mailbox vol is,vandaar die bevestiging.Ik heb al een mail naar mijn planet .nl gestuurd,maar hij komt niet aan.

Ok, dan zal de mailbox inderdaad 'vol' zijn.
Kijk nog eens naar de concrete tip die ik gaf in mijn vorige posting, voor het geval inderdaad de mailbox vol is. Wellicht levert dat wat op.

Tijs.

Ja,maar de vraag is dus....Hoe krijg ik hem leeg.???? Ik probeer het al via de webmail,maar ik kom gewoon niet ingelogd. Vandaar dat ik de KPN gemaild heb voor een oplossing. Want het lijkt zo makkelijk,maar er klopt geen ene moer van

Zonder toegang tot je webmail zie ik zowiezo geen oplossing, of je zou KPN zelf zover moeten krijgen jouw mailbox te legen.

Tijs.

geen mail.

Nou,ik denk dat het opgelost isIk had bij toeval een oud wachtwoord wat niet meer werkte(althans dat dacht ik ). TOen heb ik dat nog maar nog eens geprobeerd en toen zat ik opeens op de webmail van kpn. Ik heb alle berichten verwijdert,maar er bleek nog niks gebeurt te zijn. Totdat ik er achter kwam dat ook nog eens de gedelete items ook nog eens apart verwijdert moeten worden. En nou is de mailbox weer leeg en gaf weer 0% aan. Dus we gaan weer rustig afwachten op nieuwe berichten. In ieder geval bedankt voor je moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan