mailbox vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanna

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
966
Hoe kun je je mailbox in Outlook 2003 vergroten???
 
Jouw mailbox in 2003 is net zo graat als jouw harde schijf....als die vol is dan is jouw mailbox ook vol.

Maar ik denk dat jij je mailbox bedoelt bij jouw provider.
Die kan wel vollopen.
 
Nee, die bedoel ik niet, Outlook van mijn vriendin geeft aan dat haar mailbox vol is.
 
Ja...... en dan zal de mailbox die je vriendin bij haar provider heeft vol zitten.
de mailbox op je computer is pas vol als je harde schijf vol is en niet eerder.
Jouw vriendin moet eens kijken of ze geen mailtjes op de server bij haar provider achterlaat.
laat haar maar eens via webmail in haar mail box kijken....90% zeker dat daar mailtjes bewaard worden.
 
Ja, dat heb ik ook tegen haar gezegd, maar ze houd vol dat het niet zo is, maar op haar pc, ik snap het ook niet en heb het zelf niet gezien.
 
Misschien krijg ze de melding als zie de email ophaald van de provider dat haar imail bus vol is, dan zou ze deze email vaker moeten ophalen, met outlook is dat geen probleem. .
 
Pc staat altijd aan dus Outlook doet dit voortdurend.
Ik bel haar vanavond en dan zullen we wel eens bij de provider gaan kijken.
 
Als je de mail box op je computer vol hebt zitten dan kan er echt niks meer op je harddisk hoor.
Misschien zit er bij de provider een mail die niet binnen te halen is en die haar Quote te groot maakt.
Kijk maar eens via webmail.......ik denk dat er dan mail staat.
Staat er in outlook 2003 toevallig een vinkje dat er een bericht op de server moet achterblijven
 
Alle gegevens (zoals contactpersonen, ontvangen- en verzonden mail en de agendagegevens) worden opgeslagen in het bestand OUTLOOK.PST.
Dit bestand mag maximaal zo'n 2 Gb groot zijn. Kan outlook er niet goed meer mee overweg.
Microsoft noemt alleen het 'trager' worden, maar de door jou genoemde problemen kunnen hier ook door veroorzaakt worden, waarna je je Postvak IN niet meer kunt raadplegen .....

http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/windowssneller.aspx#7

Opschonen van de map Postvak IN en/of Verzonden Items zal de omvang van het PST-bestand verkleinen.
Mocht dit niet helpen dan kan het repareren van het pst-bestand helpen (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • OUTLOOK.PST beschadigd.zip
    2,9 KB · Weergaven: 98
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan