mailbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

STRATO

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
Hallo,

Wie kan mij antwoord geven op het volgende probleem?

Ik heb al enkele keren mijn hele mailbox leeg zien raken,
echter ik weet niet waardoor?

Het is zelfs gebeurd: dat toen ik een keer outlook express opende, ik zag staan: 2 nieuwe mailberichten
toen ik ze direct daarna wou bekijken waren ze alweer weg (ik weet dus ook niet van wie ze waren)

(Is dit gebeurd na systeemherstel en/of virusscan gedraaid te hebben? het zou kunnen)

Kan dit de oorzaak zijn, maar nog belangrijker (!): kan ik de mailtjes die nu verdwenen zijn weer terugkrijgen?

Wie o wie kan mij het verlossende antwoord geven?

B.v.d.

Straatje

Wat je ziet is de melding van de laatste keer dat de versie die je opent in gebruik was.
Direct gaat OE post ophalen en ontdekt dat betreffende mailtjes niet meer op de server staan, dus verdwijnt de melding.
Wanneer je je internet verbinding verbreekt zullen ze wel blijven staan.
Dus je bent geen mailtjes kwijt maar het zijn gewoon oude berichten.

REACTIE

Hoi Sigma,

bedankt voor je snelle reactie, maar ik denk dat jouw antwoord niet mijn probleem behelst of ik begrijp jouw antwoord niet

ik zie totaal geen berichtjes meer in outlook express staan. Alle mappen zijn leeg, terwijl er wel wat in stond

hoe kan ik ze dan toch nog te zien krijgen of zijn ze echt voorgoed weg?

De berichten die in OE staan, staan in je mailbox.
Wanneer je ze niet meer ziet, dan zijn ze niet meer aanwezig in je mailbox.
Mogelijk dat ze wel in de prullenbak van je mailbox zitten.
Kijk eens door rechtstreeks bij je provider inte loggen in je prullenbak van je mailbox.

In OE moet je even kijken naar je instellingen.

Berichten op een e-mailserver opslaan

Het kan handig zijn om berichten op te slaan op een server als u uw e-mail wilt kunnen lezen vanaf meerdere computers. Als u zich vanaf een andere computer aanmeldt bij uw account, zullen berichten volgens de door u ingestelde opties in Outlook Express worden gedownload. U kunt berichten opslaan op een POP3-server. Als u gebruikmaakt van de protocollen HTTP of IMAP, worden uw berichten altijd op de server bewaard.

Klik in het menu Extra op Accounts.
Klik op de e-mailaccount en klik vervolgens op Eigenschappen.
Klik op het tabblad Geavanceerd en schakel het selectievakje Een kopie van berichten op de server achterlaten in.
Verwante onderwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan