• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

mailen en een koptekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik bolwerk

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
5
Ik heb een bestand met een logo (jpg) in de koptekst. Als ik dit bestand mail is het logo
verdwenen. In de opmaak is &[Afbeelding] ook verdwenen.

Is er een oplossing om een bestand met jpg in de koptekst te mailen zonder verlies van plaatjes?
 
Het probleem is dus dat het plaatje niet aanwezig is op de PC van de geadresseerde?
 
Is het mogelijk om zowel het bestand als het plaatje hier bij te hangen, of is het vertrouwelijke info?

Wigi
 
Nee, het is geen vertrouwelijke info, dus ik kan het gewoon meesturen.

Dit heb ik dan ook gedaan, maar ook als ik het plaatje als bijlage met het excelbestand meestuur is het plaatje uit het excelbestand verdwenen bij de ontvanger.

Echter naar aanleiding van deze post heb ik het nog eens naar een andere PC gezonden, en werkt het wel!

Hoewel ik niet begrijp dat het bij de ene niet lukt en bij de andere wel, ga ik er vanuit dat er iets mis is bij de ontvanger. Opgelost dus, bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan