mailen zonder dat afzender kan zien naar welk adres er wordt gemaild..

Status
Niet open voor verdere reacties.

KITT2000

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
Hallo,

ik zoek naar een soort mailsysteem dat net zo werkt zoals bij bijvoorbeeld marktplaats.nl

Dat je dus niet het echte e-mailadres van iemand kunt zien, maar wel een mail kunt sturen.
Dus via een klik op een internetlink ('klik hier om deze persoon te mailen') je eigen mailprogramma openen en dan een mailtje versturen naar een voor jou onzichtbaar adres.

Alvast dank!

@EdjeCageman en martijn12321 beide reacties verwijderd. Als je alleen maar reageert om te reageren maar inhoudelijk niets toevoegd mogen jullie dat in het vervolg achterwege laten.

@huijb, mijn reactie van dat hij telnet zou moeten gebruiken was serieus bedoeld.
Hoe kan je iemand mailen waarbij er geen mailadres wordt ingevuld in de naar balk? Dit zal gewoon een foutmelding opleveren dat je geen mailadres hebt ingevuld.
Met telnet kan je dit omzeilen...

Ik begrijp de verwarring wel enigszins.

Ik heb een grote lijst met postcodes en e-mailadressen. Die wil ik op Google Maps zetten, maar met het e-mailadres verborgen. De mensen die toegang hebben tot de Maps kaart, moeten iemand kunnen benaderen via de mailfunctie. Maar om de privacy dus te waarborgen, wil ik in eerste instantie niet dat ze kunnen zien naar welk mailadres ze mailen.

Zoals ik al zei, net zoiets als Marktplaats doet.

Ik begrijp uit de reactie dat dit lastig/onmogelijk is via Outlook, maar dan misschien wel op een andere manier?

Dank u!

:shocked:Oké. Ik wou alleen maar helpen... :/ . Ik weet alleen niet precies hoe hij het wil gebruiken, mischien heb ik een oplossing... maar dan moet ik wel weten waarvoor het gebruikt word. Ik snap dus niet echt waarom mijn bericht verwijderd is...

Ja het is lastig, en zoals ik al zei onmogelijk. Marktplaats maakt gebruik van een eigen mailingsysteem, je klikt op mail en krijgt een on-site reactiescherm (Zelfde systeem als hier, je klikt alleen hier niet op mail maar op reageer) en het systeem van Marktplaats stuurt mail naar jou dat je een reactie hebt met de tekst van die reactie erin.

Het enigste wat ik kan zeggen is bouw je eigen mailingsysteem/huur iemand ervoor in om het te bouwen. Dan zal je in maps.google een link zetten naar deze site.

Een mailprogramma (zoals Outlook (Express), Live mail, Thunderbird, etc) vereisen gewoon dat je een contact invoert in het "AAN: " -vak.
Degene die een link hebben op maps.google zijn bedrijven, dus waarom mogen er geen contactgegevens staan op die site? Des te betere communicatie met de klant, des te meer klanten werf je weer. En spam/onnodige mail/en andere junk, ja get use to it...daar ben je nu eenmaal een bedrijf voor.

enne @Martijn12321 zie bericht 4:P Staat het toch in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan