JoHoDrivers
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2009
Hier weer een vraagje. (ben blij met dit forum, want ik word hier goed geholpen)
Hieroder het PHP script wat op mijn site draait (www.education-smiling-nation.com)
Ik wil graag dat al het formulier ingevuld is en de gebruiker verzend het dat ze naar een andere pagina gaan. De start pagina ofzo. Nu krijgen ze op een wit scherm een korte tekst te zien die ik in het script heb geschreven. Weet iemand hoe ik dit kan doen.
Dan nog een 2de vraag.
Ik wil ook graag in het bedankt mailtje wat ze krijgen dat hun naam achter het woord "Beste" komt zoals in het script staat. Is dit mogenlijk?
3de vraagje.
In het mailtje wat ik ontvang staat dit:
Waarom staat er Array en die ( ) dingen?
Hieroder het PHP script wat op mijn site draait (www.education-smiling-nation.com)
Ik wil graag dat al het formulier ingevuld is en de gebruiker verzend het dat ze naar een andere pagina gaan. De start pagina ofzo. Nu krijgen ze op een wit scherm een korte tekst te zien die ik in het script heb geschreven. Weet iemand hoe ik dit kan doen.
Dan nog een 2de vraag.
Ik wil ook graag in het bedankt mailtje wat ze krijgen dat hun naam achter het woord "Beste" komt zoals in het script staat. Is dit mogenlijk?
3de vraagje.
In het mailtje wat ik ontvang staat dit:
PHP:
Array
(
[Voornaam] =>
[Achternaam] =>
[straatnaam] =>
[huisnummer] =>
[postcode] =>
[woonplaats] =>
[tel] =>
[Email] =>
[Rekeningnummer] =>
[T_n_v_] =>
)
PHP:
<?php
if ( $_SERVER["REQUEST_METHOD"] == "POST" ){
$to = $_POST["Email"];
$subject = "Bedankt voor uw donatie";
$bericht = "Beste,";
$bericht .= "bedankt voor uw donatie. U zult zo spoedig mogelijk een reactie krijgen.";
$Headers = 'From: Stichting Education Smiling Nation <jos@johodrivers.nl>';
mail ( $to, $subject, $bericht, $Headers );
$to2 = "jos@johodrivers.nl";
$subject2 = "Aanmelding donatie";
$bericht2 = $array_layout = print_r( $_POST, true );
$Headers2 = 'From: Education Smiling Nation <jos@johodrivers.nl>';
mail ($to2, $subject2, $bericht2, $Headers2);
echo "Uw mail is succesvol verzonden. Klik op terug om terug te keren naar de site.";
}else
?>
Laatst bewerkt door een moderator: