mailformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
Ikben bezig met mijn eigen site weer eens op te frissen, echter loop ik tegen het volgende probleem aan. Op een pagina genaamd witgoed reparatie heb ik een mailformulier, echter op het moment dat er op verzenden word geklikt krijg ik een melding waar ik niets mee kan.
De site waar het om gaat is www.oossie.com

gaarne advies en hulp.

Groeten OossieDeze site dus

Hey oossie,

Eigenlijk is het heel eenvoudig : De server waar je je site op plaatst, ondersteunt geen frontpage-extenties.
Dat wil zeggen dat je je formulier op een andere manier moet maken, bijvoorbeeld gewoon in html.

Greetz : Jer:cool:en.

En hoe moet ik dat doen? Heb je eventueel een voorbeeld ?

Dat is een beetje vreemd, de site staat eigenlijk gewoon bij Wanadoo en die ondersteund Frontpage extensies.

De specificaties van Wanadoo Webhosting Basic zijn:

* 30MB website, met 2 GByte vrij dataverkeer per maand;
* alleen mogelijk in combinatie met een Wanadoo ADSL- of een betaald inbelabonnement;
* mogelijkheid om in combinatie met Wanadoo Domain een website onder uw domein aan te maken;
* mogelijkheid om meerdere domeinnamen aan dezelfde website te koppelen;
* FTP access, ASP, Frontpage extentions, PHP, Perl scripting toegestaan (deze opties staan standaard aan bij activering van het abonnement).

Alleen 'starter' ondersteund GEEN frontpage, die ondersteund eigenlijk helemaal niks, alleen kale html, dus dan zal het een 'mailto' moeten worden.

Idd eigenaardig.
Mail me even, misschien kan ik wel even een formuliertje maken. (weet niet of ik tijd zal vinden, maar denk het wel)

Greetz : Jer:cool:en.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan